/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til de sludrevårne...
Fra : molokyle
Vist : 376 gange
71 point
Dato : 29-12-04 14:27

Jep

[hør] ..så er det hér, der sladres og smalsnakkes

Hovedsageligt af undertegnede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-12-04 14:35

Jamen øhm..
Jeg sidder her med mixede følelser og følger med i katastrofen i Asien.
Rejsen skulle have været gået til Sri Lanka i starten af februar, men den bliver efter al sandsynlighed aflyst. Ærgeligt af personlige hensyn, men på den anden side så er det fandgalme forfærdeligt, det der er sket..
Donerede 100 kr igår til Røde Kors, men det forslår jo som en skrædder i helvede...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 14:42

calista -> Ja, det er en sørgelig historie. Hvor var Danmark ( = regeringen ), da det brændte på ?

Nåeh, men jeg havde ellers væddet 2 bajere med mig selv om ikke miritdk, skulle have haft et eller andet på hjerte og var dukket op hér i tråden som den 1.

..nu må jeg nøjes med en ene øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 14:49

na na na naaaaaaaaaaaaaa na

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 14:56

Hej Molo

Tak for poængerne sidste dag. Jo vi blev enige. Arne

Har du nogle sjove planer for Nytårsaften? Så lad høre. [hør]

Jeg selv ta'r til Bording og fejrer Nytår med nogle venner.

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 81 point
Dato : 29-12-04 14:56

-->> Calista, jeg tror at alle bidrag gavner, store som små.
Jeg har ikke meget at rutte med, så jeg har givet hvad der
der var tilbage på kontoen, og det var kun kr.40. Ikke meget,
men dog bedre end ingenting.
Mvh
Mone

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-12-04 15:00

At jeg sparede 200 dask på konens julegave gav mig råd til 2 opkald til Røde Kors. He-he.
Godt nytår til alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 15:28

miritdk -> Du har garanteret bare siddet og ventet...

Tak dabj

arne.jakobsen -> Nytår ??? ..ik' no'et særligt. Jeg ta'r en stilleaften herhjemme med et par venner :

Lange Gartner (Fedte Langrøv), Det Ghanesiske kakkelovnsrør, Perker Patrick, Peter Post, the1best, Jai-Jai og Ivanhoe

</GLUKGLUK>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-12-04 15:32

Det lyder som en persongalleriet i en tegnefilm, høhø.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 15:37

Ja calista, med det navnegalleri tror jeg squ ikke der bliver meget STILLE over den hjemmeaften.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 15:38

Molo's venner er et tegneseriehold ...tegneseriehold ...tegneseriehold : $ ¶¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶ ¶¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 15:40

...og så ska' vi ned til bumserne i Parmaparken og fyre krudtet af kl. 12, men det ved 'holdet' ikke endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 15:43

Undervejs øver vi lidt kampsport

Joeh... dét ska' sgu nok bli' muntert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-12-04 16:40

Godt jeg bor i "Det mørke Jylland"

Calista: det gør mig ondt for dig, kan du få byttet din ferie?

Har selv telefoneret penge ind, så min budgetkonto rabler, men det er jo kun en dråbe i havet..............

Måske skulle vi lave et Kandu hold og tage ned for at hjælpe - hvis vi havde til billetten

Knus Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-04 19:49

Jeg vil bare sige at vores ministerier ikke er deres opgave voksen.
De få gange ministrene og embedsmændene M/K bør fortage sig noget hurtigt.......
så dalrer de bare derudaf. (fra mig og konen)

TheRipley - det er de mange dråber som hjælper.
(læger uden grænser får et ring fra os hver)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 22:02

Der var dælme ikke meget smalsnak i jer idag, så det var da godt jeg fandt en filosofi tråd at knebre i istedet

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 22:05

Der er point for din indstilling til tingene Mone.

2 kr. fra hver dansker giver 10 mil. kroner. Det er hvad regeringen ville ofre i første omgang. Tyndt si'r jeg bare !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-04 22:07

Citat
Hovedsageligt af undertegnede

Man haver da respekt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 22:11

nu hvor du har givet point så vil jeg bare lige sige at jeg aldeles ikke sad og ventede - haha - ærgeligt du ikke fik rigtig gang i snakken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 22:13

8 ud af 15 kommentarer emesen (spørgsmål og svarkommentar undtaget) ...men jeg gjorde mig også umage for at holde mig i skindet og bruge energien her : http://www.kandu.dk/dk/spg/57059

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-04 22:13

Ja og hvem gider snakke for sølle 71 påænger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 22:14

miritdk -> Gu' gjorde du så

...du vil bare ikke indrømme det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 22:16

Du har ret emesen : Spild af gode påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-04 22:22

Til alle i tråden........husk at købe jer ind så Molokyle får lidt af sine point tilbage.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-04 22:26

emesen -> Jeg har altså 1000 påæng at gøre godt med, så det går nok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 30-12-04 14:11

Tak Molo.

Tyndt fra regeringen, ja, det kan vi godt blive enige om,
men samtidig utroligt hvad 2 kr. kan gøre.

Jeg så i går i tv, at selv de hjemløse giver penge til katastrofen, selv om
det intet har.
HATTEN AF FOR DEM

Du samt alle andre her på kandu ønskes et rigtig godt
Mvh
Mone