/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Farven på links i Outlook Express
Fra : maylady
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 28-12-04 22:56

Jeg har lige fået ny computer, og her ændrer farven på links i Outlook Express sig ikke, når man har klikket på dem. Jeg har indstillet Internet Explorer til at lave besøgte links lilla, men i OE er de stadig blå, når man klikker, og jeg kan ikke finde ud af, hvor man ændrer det. Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 00:08

hmmm - aner det vist ikke - men det du har gjort med IE virker da kun når du klikker på links online derude i cyberspace

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 29-12-04 00:19

Hvis du har ryddet oversigten over "tidligere besøgte websteder" i internetindstillinger... så vil de blive blå.
Eller hvis du har sat "antal dage siderne skal gemmes i oversigten" til "0" - så vil de forblive blå.

Det samme kan være tilfældet, hvis du bruger et program som automatisk sletter dine "fodspor" på nettet, det vil sandsynligvis også slette cachen i oversigten.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 29-12-04 00:22

Du kan evt. prøve at tømme dine midlertidige internetfiler og sætte "tilladt brug af diskplads" til max 50MB (standard er 10% af disken)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 10:08

Carsten - øhhh - det var jo i OE spørgeren havde problemet

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 29-12-04 10:23

ja, og? - det er i IE problemet ligger...

Kommentar
Fra : maylady

Dato : 29-12-04 12:45

Ingen af disse kommentarer løser desværre mit problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 13:27

ja Carsten - og jeg tror ikke det forandrer sig i OE (ikke hos mig i hvertfald men det er ikke noget jeg er gået videre op i heller)

maylady - har de før forandret sig i OE ????????

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-12-04 13:58

Hejsa

start OE >>funktioner >>indstillinger >>læsning >> "fremhæv læste meddelser med" anvend >>ok
luk OE og start igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-04 14:08

hmmm dk - det er jo bare LÆSTE meddelelser - men kan da være det er DET maylady mener med links når alt kommer til alt

Kommentar
Fra : maylady

Dato : 30-12-04 00:11

Nej, jeg mener et LINK i en modtaget e-mail. På min gamle computer bliver besøgte links lilla - også i OE.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:29

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?