/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Erstatning for tab af forsørger
Fra : StineB
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 16-08-02 08:27

Jeg skal( når Patientklagenævnet er færdig med at behandle min klage over en lægevagt, som ikke vurderede det nødvendigt at tilse min mand - som så døde 13 timer senere )lægge sag an om erstatning for tab af forsørger.
Ved nogen, om der er en forening med speciale i dette?
Kender nogen en advokat med speciale i dette?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-08-02 08:45

damn... han/hun burde fyres og det der er værre for det svineri, som er begået.

Undskyld men jeg bliver bare så harm når jeg læser noget sådant, når en læge svigter....

Held og lykke med retsagen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-08-02 08:47

du kan muligvis finde mere på denne side ??

http://www.dadlnet.dk/ufl/ufl9913/l_s/29756.htm

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-08-02 08:49

OG ja jeg ved godt det ikke er handicap, men er der nogen som ved noget om hvordan man navigerer rundt i system danmark burde det være dem her :

http://www.handicap.dk/

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-02 09:42
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-08-02 17:54

Kære Stine B.

Jeg har god erfaring, fra mit tidligere virke, med en "off road" institution, der hedder SR Bistand.

Deres adresse er: Sortedam Dossering 5 st. 2200 Kbh. N Tlf. 35397197
SR står for social retfærdighed, og de arbejder frivilligt og ulønnet for mennesker i "social nød".

Måske kan de bruges - Prøv!

Mange hilsener
Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-08-02 18:00

Hej igen Stine B.

Jeg burde have undersøgt om SR har en hjemmeside inden jeg kommenterede 1 gang, men her er adressen:

www.sr-bistand.dk

Ram2

Godkendelse af svar
Fra : StineB

Dato : 17-08-02 01:28

Tak for svaret Rellom.
De forskellige hjemmesider dækker bredt over spørgsmålet, det var rart.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 15:17

"StineB" <StineB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:xP079.4607$ww6.509854@news010.worldonline.dk...

<KLIP>
Lidt nyttige links.

http://www.pkn.dk/adresse/adr_link.htm

http://www.pkn.dk/vildekl/mereinf.htm

> Kender nogen en advokat med speciale i dette?

Advokat Bjarke Madsen han er/var advokat for Patientklagenævnet han må kunne
hjælpe dig eller henvise dig til en anden advokat.