/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Karen, Maren og Mette Jørgensen
Fra : wlo
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 28-12-04 15:51

Jeg søger oplysninger om disse 3 søskene, hvem var deres forældre?
Maren Jørgensen blev gift med Frederik Nielsen, (født Grenå), fik 30/12 1889 Felix Marentius Nielsen, Jagtvej 63, København, (i kirkebog står ikke flere oplysninger) og Carlo som dør som ganske lille/ung.
Karen eller Mette bor efter at være blevet gift (?) i Ølby (? iflg. oplysninger fra min gamle moster) ved Køge.
Ikke mange oplyninger, men i håb om en der kan hjælpe mig videre.
Maren og Frederik er min morfars forældre.
Winnie,

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-12-04 20:23

Jeg er bange for jeg ikke kan hjælpe dig, men jeg kan den gl. vise/ordsprog:

Karen, Maren og Mette, sloges om en gl. hætte.
Karen slog.
Maren lo.
Og Mette fik sig et par nye sko.
Ha ha, men det hjælper dig nok ikke videre?
VH Palle Hansen