/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
lav en fil til en anden fil
Fra : mini_porno
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 28-12-04 15:48

før man kan brænde film ned på en dvd skive ska man have filmen i en filformat som vist hedder bup, vob og ifo... kan man lave sine avi filer om til nogle af dem?? og hvordan???
er mega desperat

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-04 16:16

Du kan bruge Ulead VideoStudio 7 - den kan samle o brænde avi filmklip.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 16:23

mange tak... hvor kan jeg få fat i det henne?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-04 16:37

Det får man vist ikke fat i, men må nok købe det.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 16:39

okay.. lidt øv... men mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 16:40

men kan den også med mpg filer, mpeg eller hva de nu hedder allesammen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-04 16:57

Avi til MPEG (.mpg) ja det kan den bla.a.
Der er flere mulighedder men jekan ikke se dem alle for så skal jeg rendere den først og det tager tid på min gamle comp.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 17:01

okay.. må hellere skafe mig det program.. og endnu en gang tak

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-12-04 17:33

hejsa

dvdsanta er din ven

http://www.dvdsanta.com

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 17:43

hvordan kan det være: hvis jeg markerer min fil siger puteren at den fylder 700mb men hvis jeg vil brænde den siger puteren at den fylder 5.7gb??? kan man gøre det mindre?? jeg bruger det der Ulead VideoStudio 7

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-04 17:47

Det kommer an på hvordan du har gemt den.
filformat/komprimering ...............er det efter en rendering.

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 17:52

ved faktisk ik hva det er.. der står bare:

shaolin soccer (end sub)
dvdrip divx 5 02 pro
videoklip

ændret den 12. oktober
størrelse: 693 MB

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-12-04 18:46

Den melder jeg pas til - den er åbentbart rippet - men jeg kan ikke se hvorfor den bliver til 5,7 GB

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 28-12-04 20:15

okay... ):

Kommentar
Fra : copilot

Dato : 28-12-04 22:37

jeg er lige blevet udstyret med Skype, men kan ikke få lyd ud i æteren fra min mic. Ved check på min egen computer viser det sig at selve headsettet virker - er det en indstillingsfejl eller 'va

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno