/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Creative zen micro taske, hvor?
Fra : JacobS.
Vist : 488 gange
110 point
Dato : 28-12-04 14:34

Hej med jer.

Jeg har lige købt en creative zen micro mp3 afspiller. Der fulgte en lille pose med, til at opbevare den i.
Men eftersom det faktisk bare er en lille pose er den jo ikke særlig robust!
Jeg kan ikke finde nogen steder som har en god, robust taske til creative zen micro!
Er der nogle af jer som ved hvor man kan få fat i sådan en?

Jer som har en creative zen micro, ved godt hvad jeg mener når jeg siger at den "taske" der følger med den, faktisk bare er en pose!

JacobS.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-12-04 17:28

Case logic har dem, du kan sikkert købe den i computerforretning, eller gå på nettet under Case Logic Com

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 17:23

JacobS

Der er folk der én gang har svaret på dine spørgsmål og som ikke gider mere. Du har åbne spørgsmål der er rimeligt gamle. Og du har ikke LUKKET dem. OPfør dig ordentligt ved at lukke dine gamle spørgsmål, så kan det være du får nogle svar på dine nyere spørgsmål. Arne

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 17:38

hej Arne.

Det har du ret i, og jeg undskylder overfor dem som har ventet på et svar. Nu har jeg lukket alle mine ubesvarede spørgsmål.

Er der virkelig ingen som ved hvor man kan købe en robust taske til en creative zen micro?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 17:49

Nej Jacob, Det ved jeg ikke, ellers havde jeg også svaret dig for længst. Men når jeg selv mangler sådan noget, går jeg op i den lokale Hobby-forretning og køber skind/læder i den ønskede farve og så syr jeg det selv. Det er faktisk ikke specielt vanskeligt. Det græver selvfølgeligt læder/skind, en meget skarp kniv, en læderhulletang, noget specielt tråd og nogle specielle nåle. Men totalprisen bliver stadig langt under hvad firmaerne ta'r for deres. Og så har du værktøjet så du kan lave mere af samme slags. Du kan låne bøger på biblioteket om læderarbejde. Det er faktiskt også sjovt at lave sine egne ting. Arne

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 17:52

tjaaa, men jeg vil hellere give 300 kr. end at skulle lave den selv!

Er der andre som ved hvor man kan købe en taske til en creative zen micro mp3 afspiller?

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-04 18:22

Gå på nettet som jeg tidligere har skrevet!!!!

Google: søgeordet "Cace Logic com."

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 18:24

ja det har jeg set men jeg kan ikke finde nogle forhandlere!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-12-04 18:30

Hvor har du købt den? de må da vide hvor du kan få den fra.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 18:31

tjaaa, jeg købte den over nettet, og de har ingen!

Jeg har set at appel har en taske til deres ipod!

Passer den til creative zen micro?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-12-04 18:35

hvad med salg.tdc.dk tdc forhandler i hvert fald selve produktet

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 18:37

nope de har den heller ikke!

jeg prøver lige med mit spøtgsmål igen:

Jeg har set at appel har en taske til ipod!

Passer den til creative zen micro?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 19:15

Nu har jeg sku endelig fundet noget der duer!!!!!!!!

JEg fandtr denne her:http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=109514

Den har de samme mål som creative zen micro!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-12-04 21:39

Jeg har selv en ipod, der er en lille læderetui/taske som passer dertil, hvis den har samme mål som din creative zen micro mp3, så kender jeg en adresse, men jeg venter lige og ser om du har bid med dit link.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 21:41

hey 25!

Jeg ved ikke helt om der er bid, men hvilke mål har din ipod taske?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 29-12-04 21:51

Apple.com/dk. på dette link kan du se det om den har det rette mål, jeg har nemlig ikke den lige her og nu, alt er pakket ned p.g.a. min uddannelse

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 22:05

hej 25!

Nej den passer ikke!

Jeg fandt denne her som passer:http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=109514

og den køber jeg!
Men tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 29-12-04 22:07

Tak for svaret 25.