/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Camillasmoster ! - julegavespørgsmål ?
Fra : bennymanden
Vist : 337 gange
150 point
Dato : 27-12-04 23:57

Hej Hanne
Så må det afsløres..... hvad blev gaven til din far?
og vakte den glæde?

..... jeg fik strømper/slips og underbukser men det er jo også rart at ha`
så jeg blev da også glad

nytårshilsener fra Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:09

Ååh jeg synes også det er frygteligt svært med gaver til (fantasiløse) mænd ..i er jo selv ude om det *GG*

Benny hvad ønskede du dig?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-12-04 00:18

Tja <mango> jeg har heller aldrig de store ønsker så ........
men strømper og boxershorts er da altid velkomne, så jeg blev virkelig glad for dem, og ved du hvad, jeg er fri for at stige på "bytteræset".
Jeg har egentlig ønsket mig lidt legetøj, sådan en "All-in-one" i et par måneder, du ved printer-scanner-kopimaskine, men for ikke at belaste nogen familemedlemmers økonomi valgte jeg selv at købe en for 14 dage siden
den er jeg også glad for..........

mvh Benny

(Hanne og jeg havde lidt sjov med gaven til hendes far for 1 måneds tid siden, men jeg kunne først få at vide hvad det egentlig blev her efter jul)

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 160 point
Dato : 28-12-04 00:20

Hej Benny

Glædelig bag-jul!

Jeg gav ham et hjemmegjort gavekort til en nummerplade til cykelstativ på bilen.

Jeg var jo så smart ho ho ho, at tage et billede af bilens nummerplade. Jeg kan jo ikke få fat på registreringsattesten uden hans vidende.

Så det blev til bilen og ikke båden.

Ja, mango - du har ret! Så er de mænd osse selv ude om det .

Ingen ønskeseddel - bløde pakker!

MEN, vi piger vil nu osse gerne se jer mænd i pænt tøj, æ ou?!

Endnu en nytårshilsen
Hanne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:28

Jow Hanne det er jo det vi gerne vil..har lige været på udsalg..og fandt et par bukser til manden..
Han fik en god peberkværn i julegave..alt det han ønsker sig (spil og mobiler og hva ved jeg) køber han jo selv *GG*
Det er jo totalt uinteressant at købe *GG*

Og helt ærligt..det er jo totalt skørt at købe tøj lige inden udsalget, ikke sandt?

Benny..hvad kan man forære en mand, så han bliver rigtig glad?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-12-04 00:31

- i piger er nu også altid så fornuftige

........ det med nummerpladen var smart Hanne men den blev han selvfølgelig også glad for, hvem kan undvære en tredie nummerplade ?
ja. så blev der jo ikke brug for kobbersømmene denne gang - men hvem ved der er ikke så længe til den nye sejlsæson (dagene er da begyndt at blive længere) så må du se om han alligevel får brug for en kasse kobbersøm

til dig Hanne
mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-12-04 00:39

tja, det kan være svært nok mango - nu kender jeg jo heller ikke manden
... for mit eget vedkommende er der mange andre ting der betyder langt mere, de der matrialistiske sager anskaffer man jo alligevel hvis man lige mangler dem
men lidt "varme" i dagligdagen og glæden ved at se sine have det godt, det er ting, som trods lav prioritering i disse tider, er meget værd. Lidt mere glæde og varme, det tror jeg vi allesammen trænger til, så skal vi blot huske at glæde os over det, når det er der.
Vores generation, som jeg ikke mener mangler ret meget burde finde glæden frem over de der andre meget væsentlige ting, det er blot min mening.
Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-12-04 00:41

Bløde pakker er nu også gode især når de er til "hende"
mvh Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:46

jamen vi er rørende enige Benny..jeg bliver helt blød om hjertet..det er præcist det jeg efterlyser i Toupies nytårslykkeønskning..lidt mere glæde og lidenskab..det er det vi skal være gode til at vise..det er så livsbekræftende.

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 28-12-04 01:20

Tak for svaret Camillasmoster og selv glædelig bag-jul.
...det har været hyggeligt at træffe på dig, tak for god "snak" i det forgangne år Hanne og endnu engang herfra
vor veje krydses utvivlsomt i det nye år

mange hilsener Benny

PS.: også nytårshilsen til dig <mango>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:35

takker Benny..og i lige måde da..

må du have et dejligt år foran dig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-12-04 10:56

Jamen, bare den hyggelige og positive snak i denne tråd, gør mig mig glad om hjertet - så er der endnu håb for Verden!

Benny: Min far har fået adskillige ting til båden, så hvis den kæntrer, vil det ikke undre mig. Dén lille båd med alt det udstyr!
Tak for din måde at "være" på (jeg kører stadig med de samme smileys, jeg kan sgutte ikke finde den kantede parentes)..

Mango: Mon ikke også mænd kan lide, at blive overrasket med en veltillavet middag med det hele, sådan uden for nummer, på en regnfuld mandag?

Ja, wa we je?

Lune hilsener i en kold tid
Hanne