/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kooperation - Patsy
Fra : arne.jakobsen
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 27-12-04 23:50

En stor tak til alle de Kandu'er der har deltaget i indsamlingen til Patsy's Pat-formindsnings-operation.

Nu kan hun igen nyde sin hoppegynge, uden at måtte døje med Filet-problemer.

Og hun passer igen sine PH'er. Hun er en rigtig glad Ko. (Muhhh)

Vi kan ikke give poænger til alle, men den første der kommer med et godt råd til indretning af en lydtæt-KO-Shelter, får dem.

P.S.: Patsy er Squ-ræd.

Tak fra Arne - Muhh fra Patsy.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-04 23:55

Du skal bare have fat i en ko-ordineringsekspert, der kan give den rette dosis beroligende medicin.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:57

Patsy .... under cowstruktion

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:06

Måske med indlagt sili-KOne ..som lyddæmpende faktor, i en ellers sammenKOblet flaminKO-kasse..og resten må du få ham der KOordinatoren til at sammenKOble.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-04 00:08

muuhhligvis lydtæt celle i kooperativt boligforening ???????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 00:08

Toupie

Forklar dig, lige nu er både Patsy og jeg lidt sure på dig!

Kender du ikke Patsy, så søg efter Patsy og kæleko, så bli'r alt forklaret.

Re-Cowstruction - Med så store patter synes jeg det er i orden. Det gjorde ondt bare at ståud af min seng om morgenen!

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 28-12-04 00:17

Hvad de voksne dog kan få tiden til at gå med

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-04 00:26

Arne, kender du ikke cowParade?? http://www.rikkitikki.dk/Nyheder.1374.0.html Min yndlings blandt alle de køer er under cow-struktion´s koen hvis du scroller ned til "små køer" så er det nr. 2 ko på billedet. Det jeg mente var, at der måtte lidt omstrukturering til, så Patsy ikke er bange mere (som opfølgning på Dova´s kommentar kl. 23.55)

// Toupie

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:31

wow Toupie..de køer er bare smukke...ja se bare hvad Patsy kan føre til ..tusind tak "Patsy"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 00:32

Mango, her er lidt flere og historien bag
http://www.karstenshop.dk/cowparade.htm

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:34

Jamen..flot..jeg er lidt vild med køer..Toupie..du har lige givet mig en dejlig julegave ..takker *SS*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 00:35

24timer

Nåh jah, hvad pokker. Vi kanse på dine smiley'er at du også Muhhligvis morer dig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-04 00:37

Åh ja de små køer.
Jeg har kun en af dem indtil videre, den hedder Boca Bovine.

I USA kan man også få noget lignende som heste, men de er ikke kommet til DK endnu de hedder ponyponypony.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 00:37

Så lidt da

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 00:43
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 00:48

Toupie

Både Patsy og jeg hopper af glæde. Sikken nogle dejlige links. Kan Pat-opererede deltage i den slags skønheds-konkurrencer? (Hun har de dajligste øwn, og nogen wipper )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-04 00:48

Toupie
Ja, den faldt jeg for allerførste gang jeg så nogen af dem.
Der er også mange andre der er rigtig flotte, men mange af dem er desværre ikke kommet i den lille udgave.
mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 00:51

Du kan da prøve Arne - så kan det være at Danmark kommer med på kortet http://www.cowparade.net/

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:57

Så..nu ved jeg hvad jeg skal ønske mig i fødselsdagsgave *GG*

Manden sidder fuldstændig uforstående..."vil du betale SÅ mange penge for en Ko ?????"

Ja ja..jeg forstår mig heller ikke på Half-life he he

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-04 00:59

Det har skam været i Danmark Toupie
Susse Volander har malet en ko til Cow Parade
http://www.volander-art.dk/cv.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 01:03

Tak Dova, så blev jeg da det klogere Jeg kiggede bare på kortet og der var vi ikke på....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 01:07

Der er mange billeder af flotte fyre (tyre), men nu skal man jo lige kende Patsy. Selvom hun er ung og smuk, kaster hun sig ikke bare i krams for den første, den bedste. Det ender nok med at hun bliver hos mig til hun dør en naturlig død. Lige så smuk og dejlig som alle i vidunderlige Kandusser.

I love You. Hilsen Arne

Tyre der styrer - U R 6i. Patsy (Hold så kæft din dumme ko og gå i seng....................)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:10

Hmmm jeg er jo "TYR" he he

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-04 01:11

Jamen arne
Du må da have Patsy meldt til det Cow Parade.
Hun bliver måske den første levende ko i DK der bliver bodypainted

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 01:22

Aav. Patsy har mig i et holdegreb. Hun vil ha' mig til at skrive følgende:

Hej Piger, TAK for støtten. Og læg lige mærke til at Arne (Den rare mand) er den eneste TYR der gider at Muhhe om og med mig.

Menskehanner er nogen sære ting. Muuh nytår. Patsy

(Slip for helvede din skide ko, eller du bliver til fars i morg.................. AV)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:29

Nu må jeg liiige gribe ind..Arne du må altså lige tage den med ro ikke?..hun har jo ligesom ikke haft en tyr længe vel?
PædaKOgik må der til!

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 28-12-04 01:33

arne.jakobsen

Jeg håber da at teamet bag kandu læser dit indlæg i denne kategori "kandu"

Du tager åbenbart din "kæleko" så højtideligt at den ikke hører under smalltalk.

Patsy er da din kæleko ikke os'

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 01:56

24timer

MUUH-skid

Hvis Kandu-teamet skulle læse denne tråd, hvilket jeg betvivler, ville de kun få sig et godt grin.

Muhh det er sådan, at både du og alle andre Han-mensker ikke fatter en (ko)kage af det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 01:56

24timer

MUUH-skid

Hvis Kandu-teamet skulle læse denne tråd, hvilket jeg betvivler, ville de kun få sig et godt grin.

Muhh det er sådan, at både du og alle andre Han-mensker ikke fatter en (ko)kage af det.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 14:07

Tak for svaret Toupie.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 17:58

Selvtak Arne, selvom det er lidt udu jeg var jo ikke engang i nærheden af det du efterlyste..

Citat
men den første der kommer med et godt råd til indretning af en lydtæt-KO-Shelter, får dem.

// Toupie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-12-04 18:03

Ja, men linket du kom med var alligevel bedst.