/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
briani Pogram inspector
Fra : olepost
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 27-12-04 23:07

Et sidespring medens enus arb,Briani hvordan er dine erfaringer med disse pogrammer?
Har lige prøvet dit pcinspector med 2 slettede jpg billeder,den fandt ikke en fis,hverken af tidligere slettede eller antydning af noget som helst.
Mvh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:16

Jeg følger lige med på sidelinien min søn fik nemlig slettet sin bruger, incl. alt han havde på den, så jeg skal se om jeg kan få dem tilbage...

// Toupie

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 27-12-04 23:17

Hejsa

Nu har jeg ikke prøvet programmet PC INSPECTOR

Men årsagen til at du ikke kan finde dine data er vel fordi du har NTFS filsystemet ?

De to programmer som er testet og nævnes er

PC INSPECTOR File recovery v.3

PC INSPECTOR Smart recovery

Hentet herfra

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1453/text=Red+tabte+data

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-12-04 23:20

Tillæg

Det der fangede mig var denne bemærkning fra linket

De eneste negative ting, der er at sige om disse programmer er nok, at du bør sikre dig ekstra grundigt, hvis du kasserer din harddisk. Ved hjælp af disse programmer vil enhver kunne se hvad du havde på dine harddiske - også selv om du måske har formateret skidtet.
Du kan selvfølgelig se tingene på dansk og programmerne er nogle af de bedste jeg har set til dato. Begge programmer er gratis og uden Spy-ware.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 23:22

Tak for svaret briani. Jeg sover lysteligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 23:27

let og elegant brian - bare slyng links ud - hmmmm

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-12-04 23:30

Hejsa miritdk

Når begge programmer er testet så tror jeg på det

Brian

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 23:46

Briani
Der er ikke et eneste der understøtter NTFS ,samtlige er til Fat,hvis du skulle falde over et
til NTFS ,så råb lige op,det ville måske være andvendeligt en dag.Har været ude at søge ,men du plejer at have en bunke i ærmet
Mvh

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 00:01

Hejsa Olepost

Jo da

Her er en der understøtter NTFS

Gå ind på dette links og download den NTFS som ligger over til højre

http://www.runtime.org/gdb.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-04 00:09

og brian rystede lige på det ene ærme

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 00:13

Nemlig miritdk der ligger mange gode ting i det ærme

Er der noget du mangler ? så sig lige til,for så ryster jeg gerne igen for din skjyld

Kan du sove godt når den tid kommer

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-12-04 00:29

PC Inspector kan skam godt finde slettede fotos på et NTFS system, men det sker bare på den grundige måde. Jeg har lige tjekket igen for at være sikker og den er god nok, men hvis man tester sådan et program skal man jo lige huske at slette foto'et fra papirkurven også ellers vil PC Inspector ikke registrere det som slettet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-12-04 00:34

Hejsa Bjarne tak for oplysningen

På mit links foroven

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1453/text=Red+tabte +data

Står der

PC INSPECTOR File recovery v.3
Programmet kan bruges hvis du vil redde slettede data - også hvis bootsektoren eller FAT er slettet eller beskadiget, men det virker dog ikke ved NTFS-systemer

Det var derfor jeg troede den ikke kunne

Mvh og godnatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-12-04 00:43

Det er jo ikke når det drejer sig om PC Inspector Smart recovery til billeder.
Jeg har i øvrigt erfaret at PC Inspector anbefales af de firmaer der genskaber data fordi dette program ikke ødelægger noget i modsætning til visse andre recovery programmer der umuliggør senere gendannelse ved hjælp af professionelt udstyr.

God bagJul og godt Nytår
og også godnat til dig når den tid kommer
Bjarne