/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Basenji opdrætter søges
Fra : ringvig
Vist : 2250 gange
20 point
Dato : 16-08-02 01:12

Jeg har læst i omkring 80 hunde bøger og har besluttet mig for, at skal jeg have hund skal det være en Basenji. Jeg har forgæves førsøgt, at finde frem til en Basenji opdrætter på internettet. Desværre har alle links jeg har fulgt vist sig at være døde. Mit spørgsmål er derfor: hvem ved hvor der findes nogen, der opdrætter Basenji? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad en Basenji hvalp koster og derudover ville jeg gerne i kontakt med nogen, der ved hvordan denne hund er "live" for at høre om de tror jeg ville passe til en sådan hund.
Venlige hilsner,
Stine Ringvig

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 30 point
Dato : 16-08-02 01:22

jeg fandt to steder ......

http://home19.inet.tele.dk/cherry/
her er der en smule

http://www.vedhauge.subnet.dk

på denne side står der da i det mindste at de sælger dem, og der er ovenikøbet et nummer man kan ringe til eller skrive og spørge om pris.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:30

Hejsa...

Du kan prøve Peter Bihlet, Kokkedal. Meget dygtig og seriøs.

http://home10.inet.tele.dk/amstaff/

Ricki

"ringvig" <ringvig.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:jk079.4602$ww6.507265@news010.worldonline.dk...
> Jeg har læst i omkring 80 hunde bøger og har besluttet mig for, at skal
> jeg have hund skal det være en Basenji. Jeg har forgæves førsøgt, at
> finde frem til en Basenji opdrætter på internettet. Desværre har alle
> links jeg har fulgt vist sig at være døde. Mit spørgsmål er derfor: hvem
> ved hvor der findes nogen, der opdrætter Basenji? Jeg kunne godt tænke
> mig at vide hvad en Basenji hvalp koster og derudover ville jeg gerne i
> kontakt med nogen, der ved hvordan denne hund er "live" for at høre om
> de tror jeg ville passe til en sådan hund.
> Venlige hilsner,
> Stine Ringvig
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 14:49

"Ricki Berthelsen" <ricki@uniteam.com> skrev i en meddelelse
news:aji657$28mc$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa...
>
> Du kan prøve Peter Bihlet, Kokkedal. Meget dygtig og seriøs.
>
> http://home10.inet.tele.dk/amstaff/

>> Ovennævnte har basenji, men er mig bekendt ikke opdrætter af racen
(endnu) - han opdrætter derimod AmStaff -

>> du må godt kigge på min hjemmeside

hilsen Pia

Pia Palmblad Wright
http://home19.inet.tele.dk/fallohide/

>
> Ricki
>
> "ringvig" <ringvig.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:jk079.4602$ww6.507265@news010.worldonline.dk...
> > Jeg har læst i omkring 80 hunde bøger og har besluttet mig for, at skal
> > jeg have hund skal det være en Basenji. Jeg har forgæves førsøgt, at
> > finde frem til en Basenji opdrætter på internettet. Desværre har alle
> > links jeg har fulgt vist sig at være døde. Mit spørgsmål er derfor: hvem
> > ved hvor der findes nogen, der opdrætter Basenji? Jeg kunne godt tænke
> > mig at vide hvad en Basenji hvalp koster og derudover ville jeg gerne i
> > kontakt med nogen, der ved hvordan denne hund er "live" for at høre om
> > de tror jeg ville passe til en sådan hund.
> > Venlige hilsner,
> > Stine Ringvig
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 15:04

Fra PB's www :

Som man nok kan se er jeg ved at opbygge en Basenjikennel for fremtiden jeg
prøver
købe hunde af sådan en kvalitet hos anerkendte kenneler som har avlet
basenji i mange år.
og alle med "Hunde" i sine Stamtavler som står for kvalitet..
---

Der var jeg måske 'lidt' hurtigt ude, men manden ved da noget om hundene

Ricki
"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:ajj04c$58u$1@tux.netsite.dk...
>
> "Ricki Berthelsen" <ricki@uniteam.com> skrev i en meddelelse
> news:aji657$28mc$1@news.cybercity.dk...
> > Hejsa...
> >
> > Du kan prøve Peter Bihlet, Kokkedal. Meget dygtig og seriøs.
> >
> > http://home10.inet.tele.dk/amstaff/
>
> >> Ovennævnte har basenji, men er mig bekendt ikke opdrætter af racen
> (endnu) - han opdrætter derimod AmStaff -
>
> >> du må godt kigge på min hjemmeside
>
> hilsen Pia
>
> Pia Palmblad Wright
> http://home19.inet.tele.dk/fallohide/
>
> >
> > Ricki
> >
> > "ringvig" <ringvig.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:jk079.4602$ww6.507265@news010.worldonline.dk...
> > > Jeg har læst i omkring 80 hunde bøger og har besluttet mig for, at
skal
> > > jeg have hund skal det være en Basenji. Jeg har forgæves førsøgt, at
> > > finde frem til en Basenji opdrætter på internettet. Desværre har alle
> > > links jeg har fulgt vist sig at være døde. Mit spørgsmål er derfor:
hvem
> > > ved hvor der findes nogen, der opdrætter Basenji? Jeg kunne godt tænke
> > > mig at vide hvad en Basenji hvalp koster og derudover ville jeg gerne
i
> > > kontakt med nogen, der ved hvordan denne hund er "live" for at høre om
> > > de tror jeg ville passe til en sådan hund.
> > > Venlige hilsner,
> > > Stine Ringvig
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
>

Kommentar
Fra : chatsworth

Dato : 18-12-02 00:41

Hejsa!
Jeg har selv 2 stk Basenji, hvis du er interesseret i at høre om mine erfaringer med racen er du velkommen til at skrive til juelsen@post.tele.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-12-02 02:33

Dygtig opdrætter af Skye terrier, Westie & Basenji

http://hjem.get2net.dk/Skyewalker/

MVH. Mette