/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
digital kamera program?
Fra : graahede
Vist : 586 gange
90 point
Dato : 27-12-04 22:44

jeg har lige købt et digitalt kamera , er der nogle der hvil anbefale et godt program til billedredigering

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 22:48

hørte der ikke et med da du købte det kamera ??????????? Men ellers er picture it ganske glimrende

Accepteret svar
Fra : tiemaster

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-04 22:54

photoshop 7 er klart det bedste.......

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 27-12-04 22:57

photoshop 7,0 er det den nyeste

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 27-12-04 23:17

Tak for svaret tiemaster.
nu fik du lidt ekstra point jeg kom til at gøre en fejl men tak for svaret

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 27-12-04 23:18

Photoshop CS er den nyeste og også bedste billedredigeringsprogram, men det er meget dyrt - omkring 6-7000! Men for under en tudse kan du få Photoshop Elements 3 - det kan stort set det samme. så er det en masse gratis programmer, som hver især kan være udmærkede, det kommer helt an på, hvad man skal bruge det til.
Hvis man virkelig vil arbejde med billedbehandling så kommer man ikke udenom Photoshop.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 23:20

Kig på http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm det er gratis og et forholdsvis nemt pogram

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 27-12-04 23:20

ok men hvad koster photoshop 7

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 23:24

8000 kr

Kommentar
Fra : gpi

Dato : 29-12-04 19:26

Hej

Et rigtig godt program til billedredigering, det er GRATIS og det er med danske menuer.
Det kan hentes her: http://www.photofiltre.com

Se info om det her: http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=353

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften og et godt nytår

Med venlig hilsen
GPI