/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Happy Newyear
Fra : Toupie
Vist : 361 gange
10 point
Dato : 27-12-04 22:24

Hej alle Kandu brugere samt teamet bag Kandu.dk

I ønskes alle et dejligt og lykkebringende nyt år
Må det blive et år med fred og ro, for dem der har en stresset hverdag - et aktivt år, for dem der er gået i stå - et harmonisk år, for dem der har oplevet krise - og et kærlighedsfyldt år for os alle.

Jeg takker alle dem, der har hjulpet mig med div. problemer, alle dem jeg har kunne hjælpe, alle dem jeg har hygget mig sammen med og ikke mindst et stort Tak til teamet bag kandu.dk fordi Kandu.dk eksisterer - håber næste Kandu-år bliver lige så indholdsrigt, hjælpsomt og underholdene

De aller kærligste nytårs hilsner fra
Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-04 22:27

Vi behøver ikke vente på dronningens nytårstale nu

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 22:29

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 22:32

tedd......... (((((((((((((((spark)))))))))))))))))))

toupie - samme gode ønsker til dig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 22:34

Tak Miritdk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-04 22:38

Bare jeg undgår mirits spark til næste år! Er lidt arret efterhånden!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 22:39

Tedd, så ka du lære dét, ka du

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 22:40

Jeg ved ikke hvordan Tedd opfattede Toupies "tale" .........men jeg syntes at den er flot. Det tror jeg nu også at Tedd syntes.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-12-04 22:41

Toupie

Tak for dine gode ønsker til alle. Måtte du og dine også få del i det nye års velsignelser. Arne

P.S.: Min gode ven Kim ønsker sig noget Godt nyt Hår. Kan nogen hjælpe ham?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 22:43

Tak Emesen

Arne, tak skal du have
Den med håret kan jeg ikke hjælpe med, medmindre en god paryk kan gøre det

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-12-04 22:44

Også fra mig til alle der vedligeholder, og deltager på kandu.dk.

Godt nytår, uden for store

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-04 22:44

Jeg mente bare "Dronning gå hjem og vug"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 22:50

((((((((((((TEDD KAN DU SÅ OPFØRE DIG ORDENLIGT FOR EN GANGS SKYLD )))))))))))))))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 22:50

((((((((((((TEDD KAN DU SÅ OPFØRE DIG ORDENLIGT FOR EN GANGS SKYLD )))))))))))))))))

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:08

Jakjoe tak

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-12-04 23:11

mirit

Tedd er da en sød dreng. Hvad har har han gjort forkert?

Skulle hilse fra Patsy og sige tak for Pat-operationen, der kun blev MUHHliggjort p.g.a. jeres generøsitet. Nu passer hendes PH'er igen.

Har nogen en god ide til hvordan man bygger en Lydtæt-KO-Shelter? Patsy er Squ-ræd?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-04 23:24

Også godt Nytår til dig toupie
(Og til andre Kandu'er)

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:26

Tak Dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-12-04 23:33

tedd

Du har ret! Efter Toupie's åbningstale, kan Daisy's kun blive et antiklimaks.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 20 point
Dato : 27-12-04 23:40

Tak Toupie !!! Herfra også ønsket om et rigtig til dig og dine.
...... også til alle andre kandu. brugere - må 2005 blive lige så muntert og
oplysende som 2004 var det.

mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:42

Ved godt Tedd mener det positivt han kunne da ikke finde på, at skrive noget negativt til/om mig Tedd er altid så sød

Arne, takker ærbødigst

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:43

Tak Bennymanden

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-12-04 23:46

Hjerteligt tusind tak Toupie.

Jeg ønsker at der vil blive megen humor, glæde og lidenskab.

Synes vi danskere mangler lidenskab....det ønsker jeg at vi får i det næste år!

I ønskes alle et vidunderligt nyt år.

Knus mango

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:52

Tak skal du have Mango ja, lidenskab kan vi ikke få nok af

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-12-04 00:35

Smukke tanker Toupie!

Tak for det!

Godt og lykkebringende 2005 til dig og dine!

Happy Neyear to you all, folks!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 00:38

Camillasmoster, selvtak

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:43

tedd..har du set at du er inviteret til nytårsfest?

Undskyld Toupie at jeg bruger din tråd..men jeg skal have fat i tedd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 00:45

Mango, det går jo til et godt formål, så brug du bare løs

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 00:59

takker Toupie...ja det håber jeg da

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-12-04 06:58

Hej Toupie.
Du - og alle de andre kandu-brugere ønskes også et godt og lykkebringende nytår fra mig. Lad os håbe, at der bliver mere fred i verden til næste år, og at alle dem, der er blevet hjemløse, forældreløse, barnløse o.s.v. på grund af (natur) katastrofer får håb og fred i året der kommer. Og at de krigslidderlige regenter og teorister, der er rundt om i verden, slapper af og tager et sabbatår - eller slår hinanden ihjel.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 12:15

Jernladyen, ja lad os håbe det
Tak

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 22:30

Mango, denne er til dig

Citat
Den der er herre over sine lidenskaber
er slave af sin fornuft

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 01:25

Toupie...ja, det er jo rigtigt...
Men hvorfor er den til mig?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-04 01:35

Mango, fordi du efterlyste mere lidenskab
Jeg har gået hele dagen og gjort rent i mit køkken og da det var magneternes tur til en omgang med kluden kom jeg til at tænke på dig.....har nemlig en magnet med den tekst

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 01:44

Åhh..jamen dejligt...

Ja at være herre over sine lidenskaber..det er vist ikke nogen lidenskab..

Den skal lige vendes engang..ikke sandt?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-04 01:54

jo Jeg tror mange stræber efter at opføre sig korrekt og ikke vise svagheder, dermed mister de evnen til at vise følelser og være lidenskabelige i deres udtryksform......de bliver slaver af deres fornuft!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-04 19:15

Jeg stræber ikke - og har vist aldrig gjort det.
Opføre mig korrkt har jeg svært ved, men min opførsel ligner den jeg forventer af andre.
Det eneste jeg er slave af.............er min frihed og (smøgerne)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 19:28

Hej igen

Har I allesammen set Molo's nye smalltalk-tråd? Den har potentiale.
Ikke at din er udtømt Toupie. Det gør jo ikke noget at der er flere

Toupie

Tak for din seneste bemærkning

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 22:35

Ja..hvor er det sandt Toupie..

Emme er du begyndt at ryge igen?

Men hver dag er en udvikling..ingen af os opfører os perfekt, men vi kan stræbe efter at nærme os de værdier vi synes er vigtige.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 22:44

"Oh it's such a perfect day, I'm glad I spent it with you" Den sang kan man lære meget af!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 22:57

Ja tedd det lyder vidunderligt..kan du resten af teksten ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 23:07
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 13:58

Næe Mango jeg holder den endnu.................men er stadig slave af de forb..... smøger.
For en halv time siden skulle jeg lige tænke over nogle hylder i mit computerrum....
.........og straks drønede hånden op i brystlommen efter - men der er heldigvis ikke nogen smøger i nogen lomme.

DET VAR MEGET HYGGELIGERE FØR I TIDEN:::::::::::::::::::::::::::::

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-12-04 16:43

Hej emesen.
Hvor jeg føler med dig. Jeg kan huske følelsen, som var det i går. Hold ud, og lad være med at dumpe i, selv om vandrørene springer foran vinduet, du skal til eksamen og familien kommer på besøg i 10 dage, og den ene render foran dig og ryger. Det var nok til, at jeg dumpede i - og siden har jeg slavet videre. Held og lykke med det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-12-04 16:44

Og emesen, jeg glemte lige, lad være med at myrde din samlever/ægtefælle, selv om det kan virke utrolig fristende.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 17:13

Er du vimmer .... myrde min hustru - hvem skal så lave mad

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 17:22

Og jeg har spist godt i over 40 år.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-12-04 17:27

Forhåbentligt også sundt! Men det KAN jo godt være det samme. Det er det bare yderst sjældent. Har du været gift i 40 år?
(undskyld jeg lige låner din tråd, Toupie)
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 17:32

Ja 40 blandede år men mest gode.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-12-04 18:21

Godt gået. Min samlever og jeg kan kun få det op på 10 år. Men hvis vi gifter os, koster det os et par tusinde om mdr. fordi jeg er på pension. Og så har vi ikke råd til at blive boende i huset - eller noget andet sted, for den sags skyld. Det ville ellers være rart at flytte, da vores hus er fyldt med trin og en stejl trappe, og da jeg er temmelig handicappet, er det ikke særlig smart. Men hvis vi vil have en af kommunens handicapvenlige lejligheder, skal vi afhænde 4 af vores dyr. Man må kun have et i deres lejligheder.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 19:35

Hej Toupie

Godt nytår til dig, andre brugere på kandu samt teamet bag kandu, som trods alt har formået at kandu eksisterer den dag i dag.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 19:40

Ans - lån mig dit lommetørklæde snøft. Men hvor har du ret ..........tænk hvis de blev trætte af os :::::::::::::::::og lukkede.
Til alle mand og damer.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 19:51

Jernlady, ja jeg kender til det du taler om !
Faktisk skulle det meldes som diskrimenering (er pludselig i tvivl om det staves sådan *G*) Vi skulle som handicappede have lige ret..hø...tjaeh..

Emmedrengen...du er da en guttermand, flot at du holder fast!
Jeg lover dig: det bliver nemmere

Og så må i virkelig have en skøn aften imorgen og et fantastisk nytår..

Mange nytårsknus
mango

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 21:32

God nytårsfest i morgen mango! Hils min borddame fra hendes manglende kavaler!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 21:33

40 år, eme?? Det lyder helt bibelsk?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 21:45

tedd, ja tak det skal jeg gøre..vi sidder netop og venter på hende..
Er nu ærgeligt at du ikke kan komme

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 21:49

Jeg kan også gå på vandet.........................hvis der ikke er for dybt.
Det var med 40 røde og lyserøde roser om morgenen 24/12
Og et hjerte med diamanter i en kæde, lidt senere på dagen.
Men som sagt - jeg spiser godt her.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 21:55

Skal til and nede hos smeden i morgen i stedet! Hvis pakkeriet tillader det!

Har du osse partitioneret konen, emesen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 21:55

Og sat hende til den rigtige ide channel?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 22:01

Lyder fantastisk, jeg forstår godt at hun er blevet og lavet mad til dig, du lyder som en ønskeægtemand

Jamen tedd så har du heller ikke så langt hjem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 22:12

Yes Tedd Channel nr 5 var en af idéerne som jeg dog ikke havde råd til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 22:16

Inden i svimer helt hen, så var der jo også lyserøde roser.
En ønskeægtemand kunne min hustru da godt have ønsket sig - men jeg har kunne bruges i stedet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 22:44

Du er vel også glad for din hustru, er hun ikke god til at lave et badeværelse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 22:51

Vi er gode Ans - vi er gode til at lave mange ting, og vi slås ikke ret meget om udformningen.
Men vi kritiserer ikke hinandens fejl. Laver det bare om.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 23:03

Hvor er det bare godt for Jer

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-12-04 23:12

såen skaét være

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 11:21

og

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 12:07

Heysa toupie:) En meget flot "tale" som er meget dækkende for mit indlæg her.

Godt nytår til alle:)

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 03-01-05 11:09

Så er årsskifteaftenen overstået og forhåbentlig er det gået godt for alle
Jeg har desværre ikke haft tid til at deltage i tråden *snøft* men lukker den nu... arbejdet og hverdagen kalder

// Toupie