/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
firewall i router
Fra : frederikshavn
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 27-12-04 21:40

jeg har købt en level one FBR-1413TX broadband router 4 port 10/100 mbps,men jeg kan f....ikke slå den forbandet firewall fra som sidder i den,er der en der ved hvprdan man gør det,så vil jeg blive meget gladd

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-12-04 23:45
Accepteret svar
Fra : alstroem

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-04 08:41

Hvis du logger ind på din router ved hjælp af en browser, så burde du kunne gå under 'Security Settings' i menuen i toppen og herefter ind i 'Packet Filtering'.
Øverst der burde der være et flueben ved 'Enable' af 'Outbound Filter'. Fjern det! Tryk 'Save' i bunden.
Gå så ind under 'Inbound Filter' og fjern ligeledes fluebenet ved 'Enable' og 'Save' igen.
Det burde slå alt hvad der er af firewall filtrering fra på din router. Det kan godt ske, at du skal boote routeren efterfølgende, men det tvivler jeg på.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 29-12-04 00:35

Tak for svaret alstroem.jeg skulle tildele mig en ip adr.som hedder xxx.xxx.xxx.10,det var det der skulle til