/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
RuLler på cpi popcorn?
Fra : Fuckfisse
Vist : 1006 gange
25 point
Dato : 27-12-04 20:26

hey derude! har en cpi popcorn.. har pillet ringene o fået et forrør uden begræsninger på... hvilke ruller skal jeg så sætte ui? for vil helst ikke have at de tager topfarten:P tværtimod:D håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-04 20:54

mmmm hvilke sidder der på lige nu?
JEg vil gå ud fra det er nogle 8 grams så hvis du sætter 5-6 grams¨på får du i hvert fald bedre optræk men lidt ringere topfart men minimalt, og som regl udskifter man ikke ruller uden at have en anden vario i. ;) jeg kører selv med 4,5 grams med en polini sport vario

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 27-12-04 21:48

hehe der sidder 6 grams i som standard;`:P en a mine venners far mente d ku vær li meget o han er mekaniker:S

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 27-12-04 21:51

hvorfor gør man egentlig ik d*?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-04 21:54

jamen hvis der sidder 6 grams i kan det være møj hamrende ligemget for hvis du så vil have bedre optræk skal du ned i 4-4,5 men det kræver nok en ny vario

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-04 21:54

Hvorfor gør man ikke hvad?

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 27-12-04 22:05

hehe ja undskyld er max dum t d her:P hvorfor sætter man ik nye ruller i uden en ny vario? hehe godt nok for har li købt et sæt fir grams:P hva tror du d tar på top farten?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-04 22:43

mmm tror slet ikke den kommer til at kunne køre specielt godt med dem da din vario rem bare vil give rund uden at give scootern kræfter :)

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 27-12-04 22:56

skal j så ha en ny rem elelr vario?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-04 22:58

Altså du skal have en ny vario.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 27-12-04 22:58

Altså du skal have en ny vario.

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 25 point
Dato : 27-12-04 22:59

Altså du skal have en ny vario.
der følger jo også trykfjeder med til et vario kit

Godkendelse af svar
Fra : Fuckfisse

Dato : 28-12-04 18:23

Tak for svaret dr0zie.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 28-12-04 22:47

Ingen årsag