/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Do not disturb"
Fra : TheOsirisDK
Vist : 339 gange
20 point
Dato : 27-12-04 18:03

Tænkte lige om Windows havde en "Do NOT disturb" feature? En der gjorder at hvad end Windows havde at fortælle mig, så ville ikke minimere det jeg sad og arbejdede med...?
(visse spil tåler ikke at blive minimere og jeg tåler ikke at skulle starte forfra hele tiden...)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-04 18:47

Hmm! Det er jo nok fordi du har baggrundsprogrammer kørende? Messenger skal man f.eks sætte til Ikke til stede eller helt lukke ned for for at undgå der dukker popups op!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 19:02

luk for alt andet = do not disturb !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 19:02

ups så det var dig tedd der holdt på knappen (tasten) - *LOL*

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 27-12-04 19:31

ik det svar jeg havde håbet for ser i, jeg har PÆNT mange ting kørende...
poster snart et billede af min "processer" screen i Windows' jobliste- including: "IpodServices","vsmon","sysdos.exe",iexplore",I(eller L)sass"
bare for at nævne nogle få jeg ikke mener skal være der...
Og ALLE de her programmer mangler tilsyneladende en "icl_cfg.dll" fil som de HELE tiden vil fortælle mig om!!!
(min pops har den ikke, så jeg går ud fra det er forårsaget af en virus...)

BTW nogen der ved om windows føre log filer over process træet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-04 19:37

Har du haft Panda antivirus program installeret? tror icl_cfg.dll har noget at gøre med den!

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 27-12-04 19:56

jaaaa... JEG VIDSTE! DEN HAR TAGET HÆVN! JEG HADER DET *******"#%/(/ `!!!**** PROGRAM!!!
LIGE siden jeg installerede, lave det alle tænkelige screwups på computer - og bagefter kunne det ikke engang afinstalleres!!! men mig kan det ikke nare, HA jeg fik det væk...! (eller gjorder jeg?)
Piece of advice: BRUG _ALDRIG_ PANDA ANTIVIRUS!!!

så fik vi det på plads - hvordan fjerne man det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-04 01:36

Det nok det der er problemet! Du har ikke afinstalleret under Kontrolpanel > tilføj/fjern programmer

Du blir nok nødt til at geninstallere panda og så fjerne det ordentligt bagefter

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 28-12-04 09:29

når jeg uninstaller "korrekt" så skete der noget sidste der forhindrede den i sin process - hvilket resulterede at computeren frøs!
- yder mere, da jeg genstartede så fik min Avast Antivirus øje på en virus i Pandas mappe! (før jeg fik AVG...)
jeg slettede ikke men nu ville min Panda SLET ikke noget, kunne ikke engang starte..!

Så jeg ved ikke rigtig om jeg tør...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-04 15:05

Du kan ikke køre med 2 forskellige AV scannere!!

Du kunne jo prøve at afinstallere i fejlsikker tilstand! Ellers må du jo leve med fejlmeddelelser

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 29-12-04 10:27

Men en uninstaller bør da kunne afinstallere uden for fejlsikkert tilstand... right?
Btw hvorfor ikke? det gik fint med Norton og AVG... (Norton er dog afinstalleret igen...)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 29-12-04 13:15

Tja det var et forslag der måske kunne løse problemet! Nogle gange hjælper det i fejlsikker!

Grunden til at man ikke bør køre med 2 AV programmer aktiveret, er at de nogle gange opfatter hinanden som virus, og så vil de jo nærmest gå i selvsving når det andet program opdager en virus og forsøger at fjerne den!

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 29-12-04 15:04

hmm.. takker, btw jeg fandt den her hvis nogen skulle være intressered: http://www.iolo.com/sm/
(hører den skulle udemærket)