/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til ære for Strandkro! parapsykologi...
Fra : vaxen
Vist : 372 gange
1 point
Dato : 27-12-04 17:52

Ok, jeg giver mig... Så lad os da tage en god og fornuftig og åben diskussion om livet, døden og mystiske uforklarlige hændelser, som nogen vil have forklaring på, andre bare have med i livet!

Et par af mine egne oplevelser: Jeg har to gange oplevet at kende til dødsfald blandt mine nærmeste flere måneder før det skete...
Jeg har drømt om en trafikulykke, der skete et par måneder et par måneder efter drømmen...

Go for it! håber I vil lege med..

Vaxen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 11 point
Dato : 27-12-04 18:57

hvad er nu det vaxen - må strankro ikke have magten ??????? - håber det trods alt er nogen der som du selv siger leger med - for nogen af emnerne er særdeles interessante

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 27-12-04 18:57

Jeg havde engang 2 Ørkenrotter. Men da jeg kom hjem efter en lille ferie, var der kun halvanden Ørkenrotte tilbage ?! :S
Det fatter jeg intet af.......

Der var også engang jeg havde 2 rigtige Rotter. Så døde den ene. Dagen efter havde jeg besøg af min svigermor, og jeg fortalte hende den sørgelige historie.
Nåååå....hvor synd sagde hun så, så går den anden måske med sørgebind ?
Samtidig kom Rotten ud med en elastik om maven !
hmm....temlig besynderligt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 19:00

jeg vil have et nyt tastatur - mit kan åbenbart ikke stave idag

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 19:03

Dav Trinethk! Uhh jow, magten må han/hun gerne beholde... jeg synes bare at der var for mange tråde og at tonen var blevet kedelig... håbede på, at vi kunne få den i gang med et smil på læben... såmænd...

Sikke dog en historie med dine rotter

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 19:05

Hov, undskyld Miritdk... noget af det var selvfølgelig til dig.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 19:22

haha ingen undskyldninger - trines historie er jo sød nok

kom da til at tænke på noget sjovt - tror vores kat på et tidspunkt også udviste ret så underlige tendenser - ikke om vi fattede den - når den var inde og vi var sikre på det - så kunne den pludselig stå udenfor og kradse på døren - det fik os til at lede efter steder den kunne liste ud af - men det fandtes bare ikke. Altså - en spøgelseskat ind i mellem -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 19:37

Jeg har prøvet tankeoverføring uden at vi viste det - først bagefter.
Det var pludselig opstået kraftig sygdom som gav mig et billede af personen.
Jeg har også "sendt" tanker (som blev modtaget) da jeg var i overhængende fare.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 19:39

Miritdk - det må være en dyr varmeregning i har.

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 19:39

Tror vi lukker her... Gassen er gået af ballonen og Strandkro ville vist ikke lege med... Men tak for nu alligevel ... Håber han/hun evt selv åbner emnet i smalltalk.. Kunne jo være sjovt...
Ellers fine historier Trine og Miritdk

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 19:41

Uhh, der kom du lige ind emesen... tak for indlæg!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 19:43

helt ærligt - så er det sikkert mange der gerne ville fortælle - for der er jo mere mellem himmel og jord trods alt - tror måske lige at tonen er lagt i forvejen til grin

emesen jaaaaaaaaaaa - det var det og er det - du skulle bare vide - men katten laver ikke de numre mere lolololol

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 19:46

Det er sandsynligt mirit... vi napper den en anden dag ...

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 20:02

nemlig vaxen - lol