/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Bullguard kan ikke opdatere mere
Fra : zag
Vist : 711 gange
70 point
Dato : 27-12-04 16:20

Jeg har hentet og installeret Bullguard og givet tilladelse til de forskellige programmer i firewall'en så de kan komme på nettet (Explore, Outlook, MSN, ovs) og det hele virkede fint, lige indtil jeg gik ind på antivirus og opdatere, efter den havde opdateret kan den ikke længere komme i kontakt med Bullguard serveren og Outlook kan heller ikke længere få forbindelse med serveren når jeg skal hente post.

Nogen der har haft samme problem eller ved hvad det skyldes?

Med venlig hilsen

Tejs

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-12-04 18:32

Skod program - Bullguard er Bullshit. Du skal ind i din postopsætning og sætte den op som standard, så skal du vælge Avast i stedet, den opdatere sig selv hver gang der er noget nyt, når bare du er online.

Bullguard-shit har ændret i din opsætning, så der skal lige sættes tilbage i standard. Så skulle du gerne få kontakt igen.

Kommentar
Fra : zag

Dato : 27-12-04 21:34

om det er bullshit eller ej er jeg ligeglad med hehe

men hvorfor kom det først efter at jeg havde opdateret?

har stødt på samme problem ved nogen som der havde Norman, efter at de havde opdateret kunne de slet ikke få forbindelse til internettet, er der en sammenhæng?

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 28-12-04 15:53

Har du set efter i firewallen om Explorer har tilladelse til at gå på nettet? Det med Bullguard er Bullshit skal du bare overhøre. Problemet er som regel ALDRIG programmet lige meget hvilken scanner det er.

Accepteret svar
Fra : anja5

Modtaget 70 point
Dato : 28-12-04 20:08

Har du afinstallere alt fra tidligere virusscanner og firewall? De kan sagtens lave den slags forhindringer. Har du tidligere brugt Norton så er det absolut nødvendigt at du får alle rester væk.

Kommentar
Fra : zag

Dato : 28-12-04 20:11

Fandt jeg også ud af, var ZoneAlarm som blokerede, nu er den afinstalleret helt og nu kører det bare Wheeee

Godkendelse af svar
Fra : zag

Dato : 28-12-04 20:11

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 28-12-04 20:17

Tak for points og ha' en fortsat god aften