/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Snowboard ferie i Østrig
Fra : ivanovic1
Vist : 644 gange
50 point
Dato : 27-12-04 12:57

Hej Alle,

Hvilket sted/steder i Østrig er gode til følgende ting i uge 3 for unge mennesker.

- Gode pister for begyndere og letøvede.
- Der skal være gang i byen.

Eller sagt på en anden måde :)

Hvis man skal tage til Østrig for at stå på snowboard og hvor det sjovt i byen om aftenen, hvilket sted er så godt i østrig for unge mennesker.

Mvh.

Ivanovic

Accepteret svar
Fra : jespertamm

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-05 20:20

Hej Ivanoic
jeg har ikke selv været der men det skulle passe godt til alle slags skiløber og snowboarder, såvel nybegyndere og øvede!
Kirchberg er en dejlig livlig by med knap 5.000 indbyggere og omkring 8.000 gæstesenge og hver vinter har byen over 500.000 overnatninger. Nattelivet byder på en bred vifte af alt lige fra det hyggelige værtshus til tekno diskotek

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-01-05 20:50

Tak for svaret jespertamm.