/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hp psc 1217
Fra : toustrup
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 27-12-04 11:56

Hej.

Jeg overvejer at købe en printer-scanner-copimaskine af mærket Hp psc 1217 som er på tilbud i Bilka i øjeblikket. Er der nogle der har erfaringer om denne model eller skal jeg måske ofre lidt mere og købe en anden.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-04 12:19

Hejsa

Har lige set den i bilkaavisen og den ser da fin ud,kender den ikke,men en hp er jo altid godt
Der står heller ikke noget om der hører patroner+usb kabel med,gør der ikke det,ja så bliver prisen jo en helt anden.

Var i elgiganten lige før jul der har de en HP PSC 1215 til kun 555kr
Der hører både en farvepatron og en sort patron med,dog ingen usb kabel,men der kan man købe en på 1.8 m til 89.95

DATA for denne er

Den er udviklet til at passe ind overalt i boligen og er verdens mindste flatbed all-in-one. Den er alsidig og brugervenlig og giver virkelighedstro farveprint i fotokvalitet ved 4800-optimeret dpi, plus flatbedscanning og bekvem standalone-kopiering.
En kompakt størrelse (pladskrav lidt mere end A4) gør den nem at placere overalt i boligen på de mindste skriveborde eller hylder. Få tre stærke værktøjer i ét ultralille apparat hurtig print, scanning og kopiering.

Tre stærke værktøjer samlet i én ekstra kompakt enhed. Nemt betjent all-in-one med højtydende print, scanning og kopiering. Kompakt størrelse gør den ideel til brug på selv det mindste skrivebord.

Funktionsknap til farvescanning og kopiering. Tilpas til side-kopitast ideel til 10 x 15 cm print og forstørrelser. USB 2.0 Full Speed til plug-and-play-drift. HP Photo & Imaging software til kreative projekter og deling. Advarsel om lav blækstand.

Læs mere her

http://shor.ter.dk/786295841

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 27-12-04 15:40

Hej toustrup

Det kommer meget an på, hvad du forventer at ville bruge den til, og hvor høje krav du stiller. men det ku` godt være at du lige skulle "klappe hesten". Hvis du på Google søger på "hp psc 1217 test", vil du på en af de første links kunne læse, at den kun kan skrive ud i farver!!! - hvilket har været til nogen forundring for køberen, men som har fået rigtigheden bekræftet hos HP-support.
m.v.h.
kaypia

Kommentar
Fra : toustrup

Dato : 28-12-04 14:55

Jeg takker for svarene og køber sikkert en 1215.

Godkendelse af svar
Fra : toustrup

Dato : 28-12-04 14:56

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : Fskovgaard

Dato : 13-01-05 15:28

Jeg har også set på begge printere og er stadig i tvivl. Hvad er ulempen ved at 1217'eren skriver ud i farver? Og gør 1215'eren ikke også det? Og det er vel stadig muligt SELV at genfylde patronerne?

Kommentar
Fra : toustrup

Dato : 13-01-05 16:42

Hej til Jer alle.

Jeg tog alligevel ikke i Elgiganten, men i Bilka og købte en 1217.
Den er meget god og dækker mit behov- kopierer og scanner præcist, skriver ud i såvel farve som sort/hvid og der er patroner med. Dog mangler der et USB-kabel, hvilket der vist gør til de fleste. Patronerne ser ud til at kunne genfyldes ligesom alle andre.
Desuden har Bilka den på tilbud igen i denne uge til 599 kr.

Kommentar
Fra : toustrup

Dato : 17-01-05 00:09

Hej alle.

Jeg siger endnu en gang - 1217 er fantastisk til prisen - jeg har indtil nu kun gode erfaringer.

Kommentar
Fra : grynderup

Dato : 23-01-05 17:29

Hej alle.
Jeg har købt en 1217 for nylig i Bilka. Kan patronerne genfyldes? Hvis ja, hvad hedder refill sættet?

Kommentar
Fra : CHadi

Dato : 14-08-05 15:01

Den er i øjeblikket sat på tilbud til 500 kr i bilka