/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP
Fra : Doros
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 27-12-04 08:14

Hvis man har oprettet flere brugere på XP, skal man så køre firewall samt antivirus på alle brugereflalder, også ved opdateringer?, eller kan man nøjes med at køre samt opdaterer begge programmer fra en brugerflade.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-04 08:58

Opdateringer m.m. køres af administrator og kun der.

Accepteret svar
Fra : mpjc

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-04 12:59

Det er ikke nødvendigt at hver bruger selv opd. firewall og antivirus.

Administratoren har jo " al magten " så han kan opd. alt på pc'en, windows, antivirus, office.

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 28-12-04 08:45

Tak for svaret mpjc.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 28-12-04 08:58

Takker...