/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til TeamFortress
Fra : joker
Vist : 322 gange
200 point
Dato : 15-08-02 18:01

Hej

Jeg er ved at prøve at få Team Fortress. Når jeg prøver at gå i gang med et net spil, så trykker jeg på quickstart. Det går også fint, den finder en masse servere, den så begynder at tælle ned fra de ca. 180 servers, når den rammer 0, så skifter den tilbage til det gamle skærmbillede og skriver "could not connect to game server, reason: could not complete connection attempt"...hvad sker der... jeg kan godt spille CounterStrike Online?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-08-02 19:50

Hej Joker,

der burde ikke være nogle problemer med din computer eller netværk, når du ka' spille CS over nettet...

men allerførst er det en original eller kopi?

har du opdateret dit spil til den nyeste version?
har du firewall? (og hvis du har hvillken en)

jeg har selv oplevet visse problemer med Norton og SOF2, indtil jeg tillod spillet adgang til nettet... (den har åbenbart brug for at kontakte firmaet bag spillet for at kontrollere at det er et originalt spil samt key man bruger...)

jeg ved ikke om det er nået nær det samme her, da jeg ikke har Team Fortress, men jeg oplevede også at jeg ikke ku' komme ind på serverne fordi de havde opdateret deres til den nyeste version, og jeg ikke selv havde fået opdateret endnu... så måske det hjælper og måske det ikke gør...

ang. key er der også noget her... -->
http://www.planetfortress.com/tfc/tech/other.shtml#o2
der er også nævnt nogle andre problemer... selvom de ikke umiddelbart vedrører dig... men hvis du bli'r ved med at få problemet, ku' det jo være at de kendte noget til det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : BaloO_niclas

Dato : 16-08-02 13:33

har du prøvet bare at gå på net i stedet for quickstart har været ude for at quickstart ikke virker men det var i counter.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 16-08-02 19:09

Jeg har fundet ud af det, jeg havde ikke sat filter ordentligt op

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 17:32

On Fri, 16 Aug 2002 05:53:35 GMT, "joker" <joker.news@kandu.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg er ved at prøve at få Team Fortress. Når jeg prøver at gå i gang med
>et net spil, så trykker jeg på quickstart. Det går også fint, den finder
>en masse servere, den så begynder at tælle ned fra de ca. 180 servers,
>når den rammer 0, så skifter den tilbage til det gamle skærmbillede og
>skriver "could not connect to game server, reason: could not complete
>connection attempt"...hvad sker der... jeg kan godt spille CounterStrike
>Online?
prøv at lade være med at quickjoine. Det ser ud til at du ikke kan
connecte til den hurtigste server derude, så prøv med den
næsthurtigste
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 10:49

Hej Joker,

tillykke med at du har fået det til at funke...

mvh.

Strarup