/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivirus/Fiewall
Fra : Doros
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 27-12-04 08:09

Er der nogen som kan anbefale nogle gratis antivirus samt firewall programmer som er gode. Evt. kommentar samt links vil være fint.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-04 08:15

Sygate Personal Firewall og Avast får mange gode ord med på vejen.
Du kan finde dem her - hvor du også kan hente mange andre nyttige freware-programmer:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 08:19

som firewall er sygate personal firewall stærkt at anbefale - gratis antivirus er der en del af - antivir - avg - osv ..... søg på for eks google - så kan du læse om de forskellige muligheder og der er mange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 08:20

*GGG* rellom min pc faldt i søvn

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 08:50

Du spørger i foreg spgm om XP,der er indbygget firewall i XP service Pack 2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 08:52

olepost - der kan være andre grunde til at spørge - jeg spørger da ofte på andres vegne osv - og forresten kan det jo være at spørgeren ikke ønsker at bruge den indbyggede firewall

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 27-12-04 09:07

Jeg har en fornemmelse af at DORO skriver et udmærket dansk selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 09:11

olepost - hvad filen mener du - ingen har da så meget som nævnt et ord om hvorvidt Doros skriver udemærket dansk ???????????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-12-04 09:57

Dette er det bedste gratisprogram for tiden syns jeg og du skal ikke engang registrerer dig http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=19
Mvh Sune
Ps. der er også en masse andre gode programmer på den side

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-12-04 10:14

Hejsa

Her kan du få et gratis antivirusprogram, der er helt på højde med købe programmerne

AVAST
Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet

http://www.avast.com/eng/download.html

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 10:17

JA !!!!!!!!!!! firewall: sygate personal firewall og antivirus: avast !!!!!!!! - så er du godt kørende

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-04 10:24

Tillæg

Glemte firewall

Her er to gratis firewalls

Sygate Personal Firewall

http://www.download.com/3001-2092-10184369.html

ZoneAlarm firewall

http://www.download.com/3000-2092-10039884.html

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 10:28

briani *GGG* - jagter point som altid

undskyld Doros at jeg lige brugte din tråd

Godkendelse af svar
Fra : Doros

Dato : 27-12-04 17:54

Tak for svaret samt dine vedhæftet links briani.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-12-04 18:33

Doros > I valget mellem Sygate og Zonealarm vil jeg nu stærkt anbefale,
at du vælger Sygate, for gratisudgaven af Zonealarm er ikke nær så sikker.

Dette fastslås til stadighed af Team Spywarefri, som er eksperter på området
- og derfor er det da også Sygate, de anbefaler i deres sikkerhedspakke.

Se mit svar 27-12-04 08:15 (lige under dit spørgsmål). Hvis det afgørende for dig
er at få en sikker computer, er der iøvrigt meget andet i pakken end Sygate
og Avast, som du også kan have glæde af.