/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
MOLOKYLE !!!!!! ;-)
Fra : miritdk
Vist : 332 gange
1 point
Dato : 27-12-04 07:35

jaja - selvfølgelig skal du have point - men ikke flere end natmaden - så hermed atter et enkelt men enestående point til dig for juleoplysningerne - jeg kunne faktisk heller ikke komme videre - så det må henstå i det uvisse

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 27-12-04 08:53

Ok., så længe det kun er et point og det var svar på et seriøst spørgmål, så går det nok. Normalt modtager jeg ikke sidepoint, der stammer fra smalltalktråde. Det overlader jeg som regel til hm... Jeg sætter nemlig en ære I at mine superpoint stammer fra spørgmål/svar jeg ka' stå inde for, så ikke det hele ender i pointbytteri, Knold & Tot.

Idag står den atter på rengøring efter den årlige julefrokost, der i år foregik hos mor og far. Jeg smutter lige over og får en kop kaffe og giver den så en skalle et par timer. Min mor lavede næsten det hele i går, så jeg synes ikke hun også skal stå for regøringen idag.

</DENGODESØN>

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 08:58

Tak for svaret molokyle. hvor mange roser vil du have *G* - og jamen ihhh - jeg synes lige at mit spørgsmål jo også skulle have lidt på sidebenene - sååååhhhhh

ps.. fik forresten en anden forklaring igår på det med jul - heri indgår også HJUL - samt at december er en måned med meget store energiskift - osv osv - lød slet ikke helt forkert

god fornøjelse med "skallen" - og det manglede da også bare

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-12-04 09:05

Takker

..man bare rolig. Jeg vender frygtelig tilbage ved 12 tiden, hvis ikke vejret bliver så godt at jeg cykler mig en tur og får lidt frisk luft.

Indtil da; ha' en god 3. juledag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 09:07

argh din nød - der er ikke noget der hedder 3. juledag - og jeg er ikke i tvivl om at du vender mere end frygteligt tilbage - hmmm vejret er da udemærket til en cykeltur - brrrrrrrrrrrrrr