/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
rollei 6300
Fra : tykkemand
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 26-12-04 19:16

jeg mangler et dansk brugsanvisning til rollei 6300 digital kamera

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-12-04 19:27

Hej

På denne side kan du downloade en engelsksproget brugsanvisning. Der er muligvis lavet en dansksproget brugsanvisning på papir, men den findes ikke som downloadbar fil.

http://www.rollei.de/index_e.html

Men til folk der ikke er specielt gode til engelsk: Se reklamen øverst på siden.

Er jo næsten uundværlig hvis man ikke er skidegod til engelsk. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-12-04 19:31

Hvis du har brug for Life Translator så skynd dig at bestille den inden 1 jan. idet de har kampagnetilbud nu til 1/3 af normalprisen. D.v.s. 990 kr + moms.

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 26-12-04 20:51

ja men det var et på dansk jeg mangler jeg har den på engelsk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-12-04 20:58

Som jeg skrev findes kun på papir.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-12-04 21:04

Kære tykkemand. Jeg har nu sendt en forespørgsel afsted til firmaet i Tyskland hvor Rollei produceres. Når de svarer mig, sender jeg svaret videre her. Men jeg tror ikke at den findes på dansk! Sorry.

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 27-12-04 12:16

tak for det

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-05 12:52

Hej tykkemand

Så kom der svar fra Tyskland. Jeg sender hele kommunikationen med som

Citat
Dear Mr. Jakobsen,
you can download in english, we have the manual not in danish.
With best regard
Manilla Brauner

Arne Jakobsen schrieb:

Dear Sirs

Is it possible to get a Users manual as download for the Rollei Prego dp6300
in Danish?

Arne Jakobsen - Herning - Denmark

Så det endelige svar er altså: NEJ den findes ikke på Dansk. Sorry

Godkendelse af svar
Fra : tykkemand

Dato : 03-01-05 16:46

Tak for svaret arne.jakobsen.

du har gjort hvad du kunne tak for det