/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lyder som mus når der af spilles
Fra : julegrisen
Vist : 463 gange
10 point
Dato : 26-12-04 17:17

har et asus bundkort og har soundmax installeret men når man afspiller så lyder det som om det er mus der synger kan nogen hjælpe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 17:25

Har du indstalleret alle driverne fra ASUS CD-rommen
er stikket fra CD-rom sat i den rigtige port (du har to eller tre mulighedder)
Har du valgt og testet når du tilslutter højtaler eller hovedtelefon
Har du tilsluttet frontstikket (hvis der er sådan et på dit kabinet)
har du fjernet jumperne på motherboard

Kommentar
Fra : julegrisen

Dato : 26-12-04 17:31

ja alle driverne er installeret og har en gang før haft bøvl med det men det var noget med at gå i egenskaber for lyd og så var detr et sted jeg ikke kan huske hvor der var to en left og en højre man skulle skubbe hver sin vej så virkede men kan slet ikke huske hvor jeg fandt dem har ME
på nu .

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 17:43

Jeg har lige leget med et ASUS motherboard men det er afleveret så det er kun efter hukommelsen ...........men der findes rigtig mange forskellige ASUS.
Denne var en P4P800 semen prøv lige at rulle driverne ind igen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-12-04 17:44

Hejsa

Gå ind i dit kontrolpanel-åbn lyd og lydenheder
Så går du ned og sætter et flueben i-vis iconet lydstjyrke på proceslinjen
Når den ligger på proceslinjen kan du åbne den og juster de forskellige stjyrker op eller ned

Mvh
Brian