/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Firmaet hedder ??
Fra : sfl17
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 26-12-04 15:55

Jeg har abonnement hos et firma i Danmark, der finder min nøgle, når jeg har smidt den væk. Nøglen er smidt væk for et par dage siden, og nu vil jeg gerne i kontakt med firmaet, men kan ikke finde frem til dem på nettet, da jeg har glemt navnet og det ikke dukker op under søgning på ord som 'key' og 'nøgle' i google.dk og jubii.dk - HJÆLP MIG! Abonnementet koster 50 kr. om året, og jeg har haft det i to-tre år nu.. jeg fik abonnementet ved at sende en kupon ind, som jeg fik i en københavnsk cykelhandel. Firmaets logo er vist blåt og rødt og navnet er engelskklingende.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 26-12-04 16:06

Hej sfl17

Hvorfor stiller du det samme spørgsmål en gang til?
http://www.kandu.dk/dk/spg/56799
Prøv at kigge på det tidligere, der har jeg skrevet hvilket
firma jeg tror det er.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 26-12-04 16:29

Kan kun give Mone ret. Logoet passer med det du beskriver. (sidder med et brev fra dem her)
Men Mone, nu kan det være at du får 2x100 point

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 26-12-04 16:42

--->> dbl

Ja, det er da muligt, men jeg er faktisk ret ligeglad med de point.
Ved ikke rigtig hvad de skal gøre godt for.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 26-12-04 16:45

Jeg stiller skam ikke det samme spørgsmål flere gange med vilje! Det var såmænd kandu.dk, der har været fucked up hele dagen. Først femte gang, jeg spørger, kan det ses på min skærm!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 26-12-04 17:08

Mone, jeg kan heller ikke forstå de der point. Hvis man er her, så er det da ikke for at få point, men for at hjælpe, og få hjælp.

Men
Citat
Men Mone, nu kan det være at du får 2x100 point ;-)

var også mest skrevet i sjov.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 26-12-04 17:25

Ok dbl, men det er ikke nemt at vide, hvem det er der "jagter" de point, for
jeg ser tit at nogen er næsten ved at komme op at skændes pga. de point

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 26-12-04 17:42

Ja, jeg har været med i en tråd, hvor der var en der var ved at slå mig ihjel fordi jeg fik point.

Mvh.
d.Buus

Accepteret svar
Fra : Jagd

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-04 18:05

Det kunne jo være at det var fordi uddelingen af points er = afslutningen af spørgsmålet, så vi slipper for alle de idotiske mails, der kun indeholder smalltalk.
Fuck da de points, men det er dem i skal uddele for at lukke spørgsmålet.
Go ide ikk ?

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 28-12-04 13:16

Tak for svaret Jagd.