/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
N3220 vs. S/E K500i
Fra : wezzler
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 26-12-04 15:23

Hey

Jeg skal rådgive en om hvilket mobil, der er bedst af N3220 og K500i!

Hvad siger I?

Det er også med henblik på videresalg, når man er blevet træt af den!!

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-04 19:04

k500i!

Vil jeg sige!

JEg har selv en nokia og har ikke haft andre!

Jeg har selv den lille sølv telefon som kan ses her:http://www.nokia.co.uk/nokia/0,8764,32990,00.html

Jeg synes den er for lækker!

Har så lige fået en nokia 6610i som jeg er meget tilfreds med!
JEg har nokia fordi at jeg synes at designet er for fedt!
Jeg vil dog også sige på den anden side at du får mere for pengene hvis du vælger en Sony-ericson!
Den er ikke særlig pæn men den kan en hel masse til få penge!
Hvis du skal have en nokia som kan ligeså meget i lige så god kvalitet skal du op og have en nokia 6230
sOM IKKE ER SÆRLIG BILLIG

Så jeg ville vælge k500i!

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 02-01-05 00:33

Tak for svaret JacobS..