/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
ÅBNING AT SIMLÅSEN PÅ DIN 3310
Fra : missilhead
Vist : 625 gange
1 point
Dato : 15-08-02 09:26

jeg kan åbne din simlås for "kun" 30 kr.Jeg bor i midtjylland,eller du kan maile til mig på miaemilie@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 1 point
Dato : 15-08-02 16:55

vi prøver igen: salgsannoncer og tjenesteydelser høre ikke til på kandu, hverken under den ene eller anden form, tag istedet at skrive dem hos den blå avis.

her er et link

http://www.dba.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-08-02 17:08

eehhmmm.... jammen call me silly ...men teleselskaberne låser dem da op GRATIS DOH !!! *G*

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 15-08-02 18:00

Fnollerpige,
Jamen så kalder vi dig "silly" Uanset hvad teleselskaberne gør, eller ikke gør, er dette forum hverken til køb, salg, eller formidling af service/vare.
DOH***

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-08-02 18:17

uuhhh vi er sørme sure og seriøse - jokede jo bare med at nogen prøver at sælge noget der er gratis ikk`*S*
- men så kom jeg til at sige at teleselskaberne gør den slags gratis derved formidler jeg jo så en service ....jammen altså .... der kan du se "silly me".
Tror godt jeg må SIGE den slags .... tror ikke det gør noget.... så det var ikke mig du skulle klapse af, vel *Smiler venligt*

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-08-02 18:44

fnollerpige>>det gør de ikke hvis ikke du har haft din mobilos i et ½ år, først derefter kan du få den låst op gratis...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-08-02 19:02

Melander ....naj det er sørme oss´rigtigt ( fik min låst op for nylig ) og kan da egentlig godt huske han sagde de først gjorde det efter et 1/2 år. *S*
- men NÅR de så gør det ...er det gratis ....*G*
( men det er måske oss´det eneste der er gratis hos *host* (tdc) *host* ...aaaiii se nu - fik jeg formidlet noget igen

Ha´en fortsat god aften alle

Kommentar
Fra : missilhead

Dato : 17-08-02 21:48

Det er sørme nogle glade mennesker der her har henvendt sig,men hvorfor så meget temperament??.Træder jeg jer over tæerne ,så find et andet træ at hakke på ,KONFIRMANTER.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-08-02 22:11

Pas lige på din tone kære tøs. Læs reglerene først førend du begynder med dine salgsannoncer her.
Hvis du skal ta` 2 dage om, at tjekke dit eget spørgsmål (med fortjeneste for øje) hvor seriøs kan du så være.
Brug en ordenlig tone, eller smut.

Kommentar
Fra : missilhead

Dato : 17-08-02 22:48

laurenzio: Bruger du selv kammertonen.du lyder mere som en forurettet knægt som ikke har fået sin vilje . Tag og bliv voksen! AND STAY AWAY FROM ME! KOMPRENTO!

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-08-02 23:58

Meget gerne. Hvis du ellers kunne stave til comprendo......

Godkendelse af svar
Fra : missilhead

Dato : 18-08-02 02:10

Tak for svaret Melander.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-09-02 12:14

muahahahahahahahahahaha