/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Antroposofisk medicin
Fra : glow
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 25-12-04 22:10

Nogen der har erfaring med antroposofisk medicin mod astmatisk bronkitis hos børn?

Hvad hed medicinen og hvordan hjalp det?

Glow

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 25-12-04 22:16
Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 26-12-04 09:35

Hej.
I Humlebæk findes en antrosofisk læge men jeg husker ikke hvad han hedder,men han må kunne findes.
Torben

Kommentar
Fra : CellAid

Dato : 07-03-06 19:25

Astma er en kommunikationsfejl hos dit barns celler, og den kan rettes ved at give cellerne den rette ernæring så de fordtår de meddeelser de får, dette gøres via olier omega 3,6,9. og via glyco ernæring der giver cellerne den "mad" de skulle have for at "tale" sammen.
Spørgsmål skriv til
bent@iontherapy.dk