/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvad hedder dette online spil?
Fra : glow
Vist : 304 gange
200 point
Dato : 25-12-04 21:37

For et års tid siden faldt jeg over et online spil på nettet. så spillede jeg ikke i lang tid og slettede min profil og linket.
Nu vil jeg gerne spille igen...

Man er en lille mand som går rundt i et landskab med byer, floder , miner mm.
Man kan samle ting op og har opgaver man skal løse. Man kan købe sig til flere opgaver men jeg tror der er 15-20 stk der er gratis. Man skal hugge brænde, finde jernmalm og få det smeltet til jern. Så kan man smede og sælge sine våben. Man kan finde og købe alt muligt: æg, uld, nål, kande, pande, malke koen, slå den ihjel og tage skindet, lave bål, fiske, bage og mange andre ting. Sådan stiger man i level. Det er et spil som tager lang tid. Der var et kort over hele landskabet.

Spillet er på engelsk, men jeg mødte mange spillere der var danske.

Hvad hedder spillet ?
Og hvad er URLen?

På forhånd tak.
Glow

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-12-04 21:44

?? tænker

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 210 point
Dato : 25-12-04 22:09

er det ikke

www.runescape.com

Kommentar
Fra : glow

Dato : 25-12-04 22:18

Jo det er da så!
Tak troldenesdhb!

Godkendelse af svar
Fra : glow

Dato : 25-12-04 22:18

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-12-04 22:19

jammen det var så lidt