/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
proxy
Fra : gangster50
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 25-12-04 20:51

Jeg vil gerne vide om jeg kan bruge proxy servere?
Jeg har StofaNet. Kan jeg det?
Altså så jeg kan være mere "anonym" over nettet ..

Evt. hvor kan jeg hente programmer til at gøre det med? helst gratis

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-12-04 20:55

helt skjult kan du aldrig være

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 25-12-04 20:57

nej, men hvordan?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-12-04 20:58
Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 25-12-04 21:25

Ok, har fattet det hele nu.. er der nogen der har en hurtig HTTP og FTP proxy?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-12-04 21:30

http://www.samair.ru/proxy/ her er en liste med proxy servers, om de er hurtige ved jeg ikke.... men prøv dem!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-12-04 13:19

Helt anonym tror jeg aldrig du kan være, for du er trods alt registreret i STOFA's server med den MAC adresse, som dit netkort, der ertilsluttet udaf til, har og den IP adresse du har fået tildelt fra STOFA.
Men for almindelige brugere vil du nok kunne være anonym, med mindre de bruger nogle af de hacker programmer der findes rundt om på nettet, så kan der dog hentes en del oplysninger ud om dit system.