/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SCOOTER
Fra : RaB
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 15-08-02 06:39

Hvorfor en scooter vil du købe hvis du skulle ud og købe en brugt scooter, og du havde 8000 på lommen????? hvor er det bedste sted af købe tun dele til scooter??

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 50 point
Dato : 15-08-02 12:56

Pgo ville jeg købe, du kan få en rimelig en til ca.5-6000kr. og tun køber man hos motoline i tyskland tlf: 0049 461 74909 og deres hjemmeside er www.motoline-racing.com håber det er noget du kan bruge til noget.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:28

Jeg ville købe en Jog til 6000 og så noget Hebo tun fra
http://scootertun.demoshop.dandomain.dk/shop/

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"RaB" <RaB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gk079.4588$ww6.507445@news010.worldonline.dk...
> Hvorfor en scooter vil du købe hvis du skulle ud og købe en brugt
> scooter, og du havde 8000 på lommen????? hvor er det bedste sted af købe
> tun dele til scooter??
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 08:01

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d5c9b75$0$697$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Jeg ville købe en Jog til 6000 og så noget Hebo tun fra
> http://scootertun.demoshop.dandomain.dk/shop/

Jeg bliver _nødt_ til at spørge...: Hvorfor er Jog så populær? Den er jo så
lille at man sidder totalt akavet på den!

Godt nok er den japansk, men at den kun passer til japanere er sq for
dårligt.

Hjulele er for små til at den er behagelig at køre på.

Just my 2 cents.

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 15:31

Den vandretliggende minarelli motor. Samt det at det er meget nemmere at
komme til at skifte cylinder osv. end f.eks. på en sonic

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"Martin L. Johansen" <volcanedk@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3p179.4621$ww6.514336@news010.worldonline.dk...
>
> "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d5c9b75$0$697$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > Jeg ville købe en Jog til 6000 og så noget Hebo tun fra
> > http://scootertun.demoshop.dandomain.dk/shop/
>
> Jeg bliver _nødt_ til at spørge...: Hvorfor er Jog så populær? Den er jo

> lille at man sidder totalt akavet på den!
>
> Godt nok er den japansk, men at den kun passer til japanere er sq for
> dårligt.
>
> Hjulele er for små til at den er behagelig at køre på.
>
> Just my 2 cents.
>
> --
> Med venlig hilsen / With best regards
>
> Martin L. Johansen
> Kolding - DK
> www.volcane.dk
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 16:55

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3d5d0c84$0$285$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Den vandretliggende minarelli motor. Samt det at det er meget nemmere at
> komme til at skifte cylinder osv. end f.eks. på en sonic
>
Nu skifter man jo ikke cylle hver dag. Så det kan ikke opveje at man sidde
elendigt på de samt. dens bremser er heller ikke for gode...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 10:59

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:Qf979.4834

> Nu skifter man jo ikke cylle hver dag. Så det kan ikke opveje at man sidde
> elendigt på de samt. dens bremser er heller ikke for gode...

Jeg skulle lige til at sige det samme..

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk