/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail låser outlook
Fra : Kloffer
Vist : 768 gange
200 point
Dato : 25-12-04 17:08

Jeg har fået en mail (slao@slao.se) som får outlook til at gå ned. Den står øverst i indbakken (highlightet) og låser derved hele mailbrowseren. Jeg kan ikke slette den, da browseren allerede er låst ved åbning.
Fra starten kunne jeg se at TDC havde været inde og slette noget af den. Der er makeret en vedhæftet fil.
Tekstet i overskriften er "Mail delivery - (emailadresse)".
ER der nogen der har en ide ?
Jeg har kørt antivir og X-blocker.

Vh Kloffer

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-12-04 17:13

Der er nok virus med i spillet.

Hjælp kan muligvis ses her.
http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=sikkerhed-arkiv&id=59510

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : ghosty

Modtaget 210 point
Dato : 25-12-04 18:05

Er du ikke tilmeldt en eller anden form for nyhedsgruppe?
Prøv en online scanning med kasperskys. Benyt linket fra klokken 20.48 i denne her tråd. http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8267

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-12-04 18:09

Prøv at genstarte din PC i fejlsikret tilstand, og åbne for din outlook, så skulle du kunne slette den.
(Jeg er næsten sikker)

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 25-12-04 19:10
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 19:43

jeg har fornylig oplevet det samme - troede heller ikke jeg kunne slette - men da jeg højreklikkede og kunne flytte den till mappen slettet post - ja så fik jeg den ud - ingen virus eller andet skidt - det havde udbyder fjernet forinden.

Måske er det løsningen for dig også men kør for en sikkerheds skyld de scanninger der skal til for at være sikker på at du ikke har fået skidt med trods alt

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 25-12-04 20:01

Tak for svarene allesammen.
Jeg installerede Ad-aware og kørte programmet.
Jeg fik 111 henvisninger og slettede dem alle. Derefter kunne jeg slette mailfilen.
Men flere af de foreslåede ideer ville sikkert også hjælpe.

vh Kloffer

Godkendelse af svar
Fra : Kloffer

Dato : 25-12-04 20:05

Tak for svaret ghosty.