/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anne Linnet - Lille Messias?
Fra : Persillen
Vist : 477 gange
20 point
Dato : 25-12-04 16:45

Er der nogle der har den?
Eller ved, hvor man kan høre den? .oO( På nettet altså. )

- Pernille.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-04 16:57

Pernille

Jeg har den og kan sende den til dig via MSN hvis jeg får en email-adresse. Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 25-12-04 17:16

Pernille

Hvis du ikke vil have din email-adresse ud her på Kandu, kan du også bare kalde mig op på MSN på min mail-adresse. Den er efterhånden vidt udbredt og jeg føler mig ikke generet af det: svamp@inet.dk

P.S.: Hvis nogen generer mig, hvilket endnu ikke er sket, kan jeg blot blokere dem. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Persillen

Dato : 25-12-04 17:32

Arne - Okay.. Har lige add'et dig..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-12-04 14:56

Pernille. Husk nu at lukke tråden når har modtaget musikken. Arne

Godkendelse af svar
Fra : Persillen

Dato : 26-12-04 20:36

Danke ..

Kommentar
Fra : dunga66

Dato : 07-01-05 19:04

Apopos Lille Messias

Jeg står og mangler en instrumental udgave af den smukke sang

Jeg har tænkt mig at min musikalske søster skal prøve kræfter med teksten på sin 40 års fødselsdagsfest som løber af stabelen lørdag den 15.01.05

Ligger Arne eller andre !!, inde med en instrumental version også ???

Jeg er rimelig sikker på at AL har udgivet en instrumental version.

Håber på hurtigt svar