/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Anbefal denne side til en ven
Fra : dat
Vist : 311 gange
200 point
Dato : 25-12-04 16:11

Hejsa.
Jeg har kun een gang ikke kunne få hjælp her på kandu.dk, og det var netop med dette problem: Anbefal denne side til en ven. Men jeg prøver igen med flettede fingre - dette er vigtigt for mig!!!! Måske kan DU!!!!
Har fået fat i et ".asp" program, der, så vidt jeg kan se, opfylder mine ønsker. Men når jeg lægger det ud på min host virker det ikke. Faktisk ved jeg INTET om ASP - så det er her du kommer ind i billedet!
Det ligger på:
http://home20.inet.tele.dk/silkeborgweb-present/default.asp
Det virker som om (efter jeg har udfyldt formularen) at der bliver ledt efter en side. Prøv selv!
Jeg skal nok lige sige at filen ikke skal bruges på TDC serveren, men senere hen på b-one.dk.
Kan du/I hjælpe mig????????????
vh
dat

Kommentar
Fra : sorenw

Dato : 25-12-04 18:26

Du skal også have en side, der hedder "tellafriend1.asp", som du burde have downloadet (i hvert fald et forslag til), der hvor du har hentet "default.asp"

"default.asp" bruger metoden post, som i grove træk bare sender data fra din formular videre til "tellafriend1.asp", som så sender en mail + evt. gør flere ting.

Hvor har du fundet scriptet? Det ville hjælpe at se forfatterens kommentarer eller i hvert fald den oprindelige kode.

Vh.
Søren

Kommentar
Fra : dat

Dato : 27-12-04 16:12

Hej sorenw.
Sorry - jeg kan ikke finde ud af hvor hulen jeg fandt det. Det nærmeste jeg kan komme er denne linie:

This license only applies to the products developed by VisualBasicScript.Com . This website also have a lot of external links to free ASP scripts and these are of course not covered by this license.

Men jeg kan ikke finde det under: VisualBasicScript.Com - Sorry. Men kender du evt et andet godt sted hvor jeg kan finde hjælp til et ASP script??????
Eller evt. en host, som man kan sende et sådanne brev igennem??????
vh
dat

Kommentar
Fra : sorenw

Dato : 28-12-04 00:23

Hej igen dat.

Det ser ud til, at andre end dig har lignende problemer. Se f.eks. denne tråd:

http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=6&f=6&t=2091

Håber det hjælper

Vh.
Søren

Kommentar
Fra : Duno

Dato : 11-06-05 20:32

Jeg har en genial tell-a-friend "ting" den er også lavet i asp, og minder vist en hel del om den du har kigget på, stik mig din email så skal jeg sende den til dig