/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan jeg få lyd over til mit tv
Fra : 10.Totti
Vist : 831 gange
20 point
Dato : 25-12-04 12:59

når jeg får vist min computerskærm på mit tv og jeg så optager de film....vil det så være muligt og få lyd derpå??? mit grafikkort har det der gule stik og så et andet stik der hedder DVI

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 25-12-04 13:08

og er der nogen der ved hvorfor nogen cd'er der er bedst og brænde dvd film med....dvd +R eller dvd -R

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 30 point
Dato : 25-12-04 13:08

Du skal hente lyden fra dit lydkort med et jackstil som i den anden side har de typiske chinc stik rød/hvid
Mvh OW

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-12-04 18:39

du kan freks bruge et dvd-kit sæt fra com til tv
gul=tv signal
rød/hvid = højre/venstre LYD
har du phone ind gang i tv'et skal du bruge 3 phonekabler 2 mellemled phone 1 jack kabel til 2 phone

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 28-12-04 10:07

http://sandberg.it/worldwide/ gå ind under produkter >> A/V kabler >> audiokabler jack >> nederst på siden er det du søger

/Pc freak

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti