/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hvordan webcam og headsæt over website.
Fra : rudik
Vist : 471 gange
90 point
Dato : 25-12-04 09:19

hej kan jeg gøre sådan at jeg kan tale ind på websites? sådan at jeg kan sige at de lige skal connecte til den side, også at de kan høre mig, så jeg kan hjælpe dem med deres webside?

evt. om man kunne gøre det samme med webcam, og hvordan?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-12-04 12:12

Hvordan vil du kunne hjælpe andre med deres website, når du selv stiller alverdens spørgsmål her på KANDU?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-12-04 21:32

haha. pas nu på!

svar på mit spørgsmål. du ved ikke hvor mange folk jeg har hjulpet!

det er heller ikke med kodning, men med cms systemmet. den henvender sig til nybegyndere.

//rudik - man skal tale pønt her inde, og ikke kommer med upassende komentare.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-12-04 21:33

Doh tryk fejl på tastaturet :)

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-12-04 21:42

man skal jo lære ud af sin viden, ikke sandt.
så alle kan få glæde af den, og det er lige hvad jeg gør :D
det kan du godt lære noget af severino.

//rudik

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-12-04 13:07

Jeg har selv arbejdet med EDB siden 1981, men derfor kan man selvfølgelig godt lære noget nyt.
Men jeg går ikke hen og skal have svar på et spørgsmål, for at kunne hjælpe andre.
Jeg udtaler mig kun om det jeg ved, og evt. kommer med forslag til en evt. løsning.

Hvis du forstår at læse en tekst rigtigt, så vil du opdage at den måde man skriver på, fortæller en masse om den person der skriver teksten.

Jeg er IKKE den klogeste her på KANDU, men vil heller ikke så gerne dumme mig!

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-12-04 17:27

haha. severino du har misforstået mit spørgsmål så ;)

jeg spørger ikke her inde for at svare andre. de spørgsmål jeg har spurt om her inde, er til eget brug.

jeg har selv skrevet på min hjemmeside, at man kunne spørge her inde, hvis man var i tvivl om noget fra himmel til jord.
jeg bruger ikke kandu, til at svare på andre folks spørgsmål. jeg spørger her på kandu for at få svar på mine egne spørgsmål.

hehe. jeg tror at vi er kommet helt på tværs af hinmanden. jeg er jo ikke den bedste staver, har noget med at gøre, at jeg blev halvt aklæret ord blind da jeg var 4

hehe.

jeg ville bare have svar på, om man kunne sætte en eller anden ting op på min webside, så jeg kan side foran et webcam og snakke til dem der ser mig

hehe, det er lidt svært for mig at formuler det bedre. ;)

håber du forstår det nu

uden at misforstå det

//rudik

synes bare du antød din tekst meget negativt :(

Hvordan vil du kunne hjælpe andre med deres website, når du selv stiller alverdens spørgsmål her på KANDU?

/

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-12-04 17:28

jeg vil hjælpe andre med at sætte deres webside op, altså nybegyndere. som ikke har prøvet det før ;)

ikke nogle proffe personer, som har sidet foran computeren i mange år.
men unge som gerne vil prøve at lave en hjemmeside :D

//rudik

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 90 point
Dato : 26-12-04 19:03

Det er så i orden RUDIK, jeg sætter pris på folk, som gider gøre noget for andre uden at det skal koste dem en hel bondegård.
Vi er nok mange der har måtte starte fra bunden af,og har nydt godt af andres venlighed. Så stil du bare spørgsmål, hvis der er noget du vil vide, men prøv at hjæpe os med at forklare problemet mere detaljeret, det gør det noget nemmere at svare mere korrekt på problemet. Men det ved du sikkert godt!

Dit egentlige spørgsmål skal nok løses med en form for chatprogram med mulighed for webcam. - Ellers er der jo den mulighed som MSN, hvor det både er muligt at bruge lyd og cam.
Hvis det først skal ind over din hjemmeside, hvis du ikke HOSTER den selv, så syntes det at være lidt af en omvej.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:40

Tak for svaret severino.