/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvordan ser jeg om min VW er chiptunet
Fra : hasfeldt_dk
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 24-12-04 21:09

Jeg har for noget tid siden købt en VW Golf 1.9 TDI 115 HK (PD).
Den kører perfekt, men da luftmassemåleren gik i stykker, fandt jeg en billig en (795 kr. incl mons og forsendelse) hos http://www.bokstuning.dk selvom VW tilbyder ombytning for ca. halv pris (1000 kr.)
Når luftmassemåleren er i stykker, virker det som bilen kun har 20% af sædvanlig energi. Den nye billige virker bare.
Bokstuning tilbød en prøve af deres boks og jeg sagde ja. Nu er den installeret, hvilket var nemt, men jeg syntes ikke rigtig der er mere fut i bilen. Måske er bilen allerede tunet, da den er temmelig rap. Kan jeg se det nogle steder, eller skal jeg på rullefelt eller på besøg hos VW for at få det undersøgt ?.

Venligst Ole.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 25-12-04 19:32

Du skal en tur til VW og de kan fortælle dig det på et øjeblik

VH tempra