/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Nvidia Fx 5200 driver?
Fra : Bragesvej
Vist : 452 gange
10 point
Dato : 24-12-04 13:13

Jeg vil gerne opdatere min driver til mit grafikkort Nivida fx 5200, jeg har været inde på deres hjemeside uden held.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 24-12-04 13:16
Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 24-12-04 13:22

Hmm. jeg syntes ikke jeg kan fibde mit geforce 5200

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 24-12-04 13:29
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 24-12-04 13:30
Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 24-12-04 13:33

Hejsa du skal downloade driver version 66.93

Den kan bruges til din ifølge dette links

http://www.nvidia.com/object/66.93_geforcetnt2_supported.html

Og her er versionen

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-04 13:41

Hejsa jeg vil råde dig til at hente den version som jeg skriver om fra nvideas egen side

da den er WHQL Certified

Som betyder den er testet til at køre på xp styresystemet

Medmindre du har en anden styresystem ?

Mvh og en glædelig jul
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-12-04 15:10

Når du opdaterer GeForce grafikkort er det en rigtig god idé, at afinstallere Nvidia Display driver i Rediger eller Fjern Programmer, og hvis du alligevel skulle få problemer skal du både afinstallere Displaydriveren og fjerne grafikkort driveren under Enhedshåndtering så du kører med Standard VGA under opdateringen. Mange problemer efter opdatering af GeForce drivere skyldes konflikter med gamle drivere.
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 25-12-04 21:03

Tak for svaret briani.