/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Windows xp
Fra : RaB
Vist : 513 gange
40 point
Dato : 14-08-02 22:47

Hvor kan man aflæse driver i windows xp. jeg kører selv windows 98 der kan man læse det i enhedshåndtering..

Accepteret svar
Fra : Oerum50

Modtaget 40 point
Dato : 15-08-02 00:09

Hej RaB
Tryk start, gå op på kontrolpanel ned på system og tryk på denne, tryk på fanebladet hardware, vælg enhedshåndtering. m.v.h. Oerum

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-08-02 08:28

Kære Rab

Her kommer så den rigtige løsning :

Klik på Start -> indstillinger -> kontrolpanel
dobbeltklik på ikonet system for at åbne dette.
I det vindue der åbner sig "egenskaber for system" klikker du på fanen hardware.
I næste billede klikker du på knappen enhedshåndtering.
Du vil så få en oversigt frem hvor du kan se alle driverne.

Kommentar
Fra : Oerum50

Dato : 15-08-02 22:38

svar til zonker: Det er noget fis at skrive, Her kommer så den rigtige løsning. Det er muligt at det er løsningen på din XP, men på min er det alså den løsning som beskrevet. Jeg har ikke <Indstillinger> i startmenuen, du kører sansynligvis med den gamle opstilling fra windows 98. Jeg må konstaterer at du har været for hurtig ude.
m.v.h. Oerum

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 10:50

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote in message
news:gk079.4587$ww6.507154@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan man aflæse driver i windows xp. jeg kører selv windows 98 der
> kan man læse det i enhedshåndtering..tun på)

På samme måde...Højreklik på denne computer og fis ind under hardware. På
engelsk hedder det device manager.

Mvh.:
Peter Jensen