/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tedd topløs????
Fra : Toupie
Vist : 408 gange
200 point
Dato : 24-12-04 01:02

Emesen og jeg har i et andet spørgsmål lavet et lille væddemål

Emesen har sat 200 point på højkant, på at Tedd ikke tør smider sin t-shirt og jeg har sat 200 på, at han tør

Andre der vil være med på dette friske væddemål???

// Toupie

PS: af hensyn til travlheden i julen vil tråden stå åben til den 28 dec.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-12-04 01:06

Køber lige et par dåser Deo just in case! Det jo langt tid at vente!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-12-04 01:18

Selvfølgelig gør han det, han vil endda elske når alle vi "tøser" sidder og kigger beundrende på billedet af ham.
Øh, ja jeg regner da med, at det er til KW-pictures

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-04 07:54

Dova ...............................hvor bliver din indsats af.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 09:07

Jeg sætter 10 point på, jeg brækker mig ved synet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-12-04 09:51

Skal han så rende topløs til den 28. ???

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 10:02

Hai ellebye.

Rigtig Glædelig Jul til dig og din familie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-04 10:47

Ellebye - der skal sættes point på højkant.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-12-04 10:54

Selvfølgelig tør han, MEN han gør det ikke fordi at JEG ikke synes at I skal gøre MIN Tedd-YBear til genstand for væddemål, skam jer !
Tedd - Vær sød at tage overfrakke på!
Ps. Her i Kbh daler store hvide snefnug ned fra himlen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-12-04 10:58

hahaha - klart han tør - det ville jo være lidt mere interessant hvis det var en bundløs tedd

ingen indsats herfra

god jul med jer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-12-04 12:16

hehe...Selvfølgelig tør Tedd smide sin t-shirt Tør man vise så kikset en strikket hue, som han har monteret sit ellers yndige hoved på Keldds hjemmeside, så tør man sq også vise et øhh 'vaskebræt'?!
Mirits påstand om, at en bundløs Tedd ville være mere interessant - kan jeg dog ikke tilslutte mig. Hvem skulle dog have gavn af dette?!

Iøvrigt viser 80 % af det billedlige materiale på Internettet nøgne kvinder - så lad os endelig få nogle halv nøgne mænd - dog helst fra livet og op

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 12:23

[hør] Når jeg får min gamle scanner der står på loftet, hentet ned og til at virke i næste uge ?

...så er der sgu kuvøse-guf i udsigt til fruentimmerne, hvis det ska' være på dén måde !!!

Molo i egen overkrop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 12:29

GIGANTERNES HAMP !

tedd vs. molokyle

Stort Nytårs Opgør : Lad den bedste (m-)And vinde

Kommer på en internetforbindelse nær DIG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-12-04 12:56

I næsteafsnit ved vi om Molokyle overhovedet har en T-shirt..........han ka' ta' a'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-04 13:05

emesen -> Jeg er allerede ved at løsne de 2 yderste (..1996-98)

nørder -> Her er Bill Gates på skødet af julemanden med sine lønligste ønsker :

http://www.theregister.com/2004/12/23/mcnealys_xmas_dream/

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-12-04 18:53

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 01:02

tedd -> Throw an exeption ...eehh ..I mean : Throw the towel in the ring. You might as well surrender...

...resistance is futile ! (The Borg)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-12-04 01:49

ignorance is bliss! (the Matrix)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 09:36

MOLO........ og TEDD...... opfør jer ordenligt - hvad ligner det at ligge og slås midt i julenatten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-04 10:00
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-04 10:35

The Borg = bamse og kylling

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 16:33

Øhh bliver det til noget...eller var det bare tom snak gutter?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 16:50

Citat
PS: af hensyn til travlheden i julen vil tråden stå åben til den 28 dec.

Der trækkes i langdrag mango - og du mangler en indsats.

Og der er vist ikke nogen regler i dette væddemål - så det kan vi skændes om bagefter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-04 18:35

Min gæld er bundløs!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 18:37

Jeg sætter endnu 1 point på det er tom snak

..så er jeg sgu oppe på hele Æ-LÆ-VÆ påængør i indsats

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 18:47

Jamen jeg ville være vild med at se tedd topløs, så jeg smider glædeligt 500

Ingen smalle steder i bredgade du!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 18:48

Og hov *LOL* jeg er sæføli overbevist om at han naturligvis smider kludene..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 18:50

tedd -> Ska' du låne lidt af molo's velvilje og accept (-card) ?

Jeg ka' skaffe dig en gælds-sanering, du ALDRIG kommer ud af !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 18:51

mango -> Hvad får jeg ? ...for at la' vær' ???

</THE BORG>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 18:55

Tedd gør som jeg, ta' det årlige bad og rent tøj på.
Så kan du slå mange fluer på een gang. Det er ikke nødvendigt med huen, den vaskes jo når det regner.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-12-04 18:58

Jeg kan kun satse 73 point på molokyle for jeg har kun 273 i alt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-04 19:02

halløj - jeg har lige balret min sparegris - og satser 127 point på at molokyle ikke tør smide sine t-shirts.
Bare der ikke bliver ballade med Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:07

De inderste lag T-Shirt's er løsnet ( 1996-98..? ) ...godt man ik' har hår over det hele

..så mon ik' tedd sku' tage sig sammen, spise lidt rugbrød og ta' no'en arm-/mavebøjninger og begynde allerede NU !

</MOLKOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:08

0 </WONDERBOY>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:09

UPS.. !

</DETVARBEDRE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:10

Altså... Julefrokost !!!

</WONDERBOY>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 19:11

Jamen MOLO..du ska da ikk la vær´

Nææh lad os få nogle flere mænd på nettet..vel at mærke..det øverste..som creamy også skriver..det "nederste" kan man jo finde rigeligt af..uinteressant!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 19:12

øøh hva laver du MOLO..er du betrunken! ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:17

Jep ! Mango : Point !!! Det er dét; i øverste etage, der tæller ....nåt ik' li'e man ska' kys', knep', eller no'et

Jeg HAR hørt : Mænd må godt / ska' ha' : SKÆG i ansigtet ............men kun på film. IKKE i virk'li'heden !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:20

mango -> Lige komn hjem fra julefrokost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 19:50

jow...det ska nok pass ..
Nu vil manden og jeg tage ind og se Oh, happy day ..og han kan lige vove på at få hår i ansigtet..bvadr!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-04 19:56

Jarj ska sæ olsæn bandøn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-12-04 00:39

Og , det er nok det eneste jeg IKKE gider se...

Den var rigtigt sød den film..Oh happy day kan anbefales, man bliver glad af at se den..og så er det en lille film med stort budskab

Er du blevet ædru Molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-12-04 08:44

Nu er jeg mango

Oh happy day er lige et nummer for frelst til mig. Jeg er vist mere til ondskab fra rummet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-12-04 09:16

pssst Molo , har du tænkt på, at Creamy højst sandsynlig tager hårlakken og støvsugeren frem når hun ser din 45* 45cm store edderkop-tatovering på dit lådne bryst?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 09:19

*LOL* mulberry - med tanke på creamys indlæg om kravlekopper - så må jeg indrømme at det nok vil ske - så pssssssssst og slurpppp er nok lige ordene

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-12-04 17:06

mulberry *LOL* Tror faktisk ikke at molo har et eneste hår på brystet

Oh happy day..det er da ikke frelst MOLO!!

Den er faktisk morsom..alvorlig og lidt komisk..

mirit..hvad skvulper du over ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-12-04 17:18

Ingen hår ...ingen tatovering :

Der vokser da ikke græs på granit !!!

...og man laver da heller ik' Grafitti på en arkitektonisk skønhed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-12-04 19:22

Nej men alger og mos............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-12-04 19:24

PATINA !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 21:45

Juletravlheden stoppede lidt før ventet, så jeg er tilbage i tråden - der har udviklet sig Dét da ligefør vi skal have et væddemål på banen om Molo og hans måtte eller mangel på samme
Jeg sætter gerne 200 point på højkant på, at han ikke har nogen, de er slidt af...

Indtil nu er der :
- 200 point på at Tedd ikke tør smide trøjen.
- 10 point på at Molo brækker sig ved synet (jeg tror på Molo - hvis han altså stikker en finger i halsen, for man kan da ikke kaste op over søde Tedd )
- 700 point på at Tedd tør smide sin t-shirt
- Mulberry der ikke kan li nøgenhed
- 73 point på at Molo tør...
- 200 point på at Molo ingen måtte (altså hår på brystet) har.

Så Tedd og Molo hvad bliver det til??? kan vi snart se nogle billeder der viser noget hva? hva?

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-12-04 22:40

Jeg har smidt t-shirten! Men billeder? I'm an honest man!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 22:52

Tedd, selvfølgelig har du smidt t-shirten....det gør du forhåbentlig hvergang du går i bad men vi skal da se beviser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-12-04 22:55

Du ka' li' så godt gi' mig de sidste 200 bobs med samme Toupie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 22:58

He he Molo, bliver det så dig eller Hm der modtager dem?? og hvor er beviset???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-12-04 23:07

Toupie..du gir dig ikke!!!!
Vi vil se vi vil se vil vi se..øøh ja det vil vi...

Det var det jeg sagde..ingen hår på brystet...og netop så smuk en krop behøver ingen udsmykning..

Tedd...kommer du ikke til Hundslund her til nytår?
Min veninde kommer og vi har ingen bordherre til hende!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-12-04 23:11

Mango, jeg giver ikke op ingen beviser = ingen point

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-04 01:17

desværre mango. jeg skal pakke og pakke her! Ellers tak!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-04 01:21

Jeg smider tshirten når Kandupigerne laver wet Tshirt aften! Ikke før

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 01:29

Hmm........så ser det ud til at jeg skylder Emesen 200 point

..... men jeg giver gerne point til Emesen/Eyvind

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-12-04 01:30

tedd..dårlig undskyldning..prøv igen!!

Sgu da ikke nytårsaften?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 28-12-04 15:00

Halløj er det her tøsedrengene holder til.
Det er ikke fordi jeg selv tør vise bryst..........................men jeg har heller ikke lovet det.
Toupie - jeg har fået lov af Emesen til at modtage de mange point hvis Tedd ikke tør.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-04 15:09

Jeg skal ha pakket en hel del ting her fra min mors hus, så jeg kan tage min del af arven hjem til Århus! Jeg skal ud herfra den 2. januar! Så desværre mango! Men du må hilse min borddame! Er hun sød?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-12-04 15:12

Jeg viser gerne bryst efter pigernes wet T-shirt konkurence, emesen!! Noget for noget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-04 20:26

Kyllinger !

Hvis det ikke var fordi, jeg ikke liiiiige ka' finde min SCSI ledning til scanneren, så.............

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-12-04 21:22

Ejjjj hvor er I bare kedelige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-04 22:26

molo.............. der er sikkert en eller anden der godt gider komme forbi dig og lige nuppe et par billeder eller flere med sit digicam - eller mobilcam -

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-04 00:18

Nu er kl. over 24 og Tedd vil ikke sådan umiddelbart smide sin t-shirt

Så ret skal være ret, jeg har tabt væddemålet og Eyvind skal traditionen tro have Emesens point

Men jeg må nu nok erkende at jeg har stor respekt for Tedd og Molo for deres beslutning

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 00:30

Ok!! Så tager jeg altså osse bare T-shirten på igen!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-12-04 00:33

Ja ja Tedd, godt med dig

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 01:29

ØV ØV og 3 gange øv..ja Tedd..gu er hun da sød..hun er jo min bedste veninde..du ved ikke hvad du går glip af..og hun leder endda efter en kæreste

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 29-12-04 11:22

mango -> Send hende expres til Ama'r

HM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-12-04 14:02

Øhj Tedd - tænk at gå glip af sådan en chance...................havde det været mig så øh... nåe nej det går vist ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-04 20:24

Ju huuuuuuu endelig lidt påænger uden at røre en finger.
Det er som at stjæle slik fra børn - alle kunne jo regne ud, at det er tøsedrenge vi har med at gøre. Ok måske har tedd travlt lige nu, men han havde da 4 dage og nætter til at vride sin T-shirt af, og posere lidt foran webcameraet.
Hvad så vædede vi også om Molokyle ???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-12-04 22:38

Jamen MOLO, det morsomme er jo at jeg lærte hende at kende på Amager..jeg passede hendes lejlighed , da hun var i Australien i 3 mdr.
Jamen MOLO, du er hjertelig velkommen til nytår

Emme..hun er vist for ung