/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd-cover download
Fra : graahede
Vist : 647 gange
50 point
Dato : 23-12-04 21:39

hej er der nogle af jer der har et godt link, til et sted at downloade dvd omslag

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-12-04 21:44

www.cdcovers.cc er super

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 23-12-04 21:44

http://dvd.coveralia.com/

Her kan du i hvert fald finde noget.....

m.v.h.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-12-04 21:51
Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-04 21:53
Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-12-04 22:09

briani og Brassovitski

hvorfor skriver i links der allerede er givet. jeg gav cdcovers.cc og Brassovitski gav coveruniverse.com

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-12-04 22:11

Det må du da sandelig undskylde , men jeg kopierede da bare hele striben fra mine foretrukne, og iøvrigt bliver linkene vel ikke ringere af at blive gentaget??????????

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 60 point
Dato : 23-12-04 22:14

men hvorfor ha så mange, jeg har endnu ikke manglet med mit link, og der er utroligt mange med dansk cover.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 23-12-04 22:23

jeg har lige prøvet cd-covers virker fint men hvordan udskriver i den rigtige størelse

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 23-12-04 22:25

Tak for svaret xyzzygy.
det er en ok side tak for et hurtigt svar

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-04 22:26

hejsa xyzzygy

Nu er det jo sådan herinde,at når man skal skrive en kommentar direkte
inden man bliver færdig går der nemt nogle minutter
på den måde når man jo ikke nå at læse hvad der kommer i mellemtiden og så kan der nemt komme to ens link

Det er som forklaringen

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-12-04 22:33

Hej graahede da du har accepteret svaret fra xyzzygy, bedes du undlade at bruge de link's andre har givet, det ville være ufint.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-12-04 22:48

tja, eller skal han gi point til jer osse, og briani, jeres svar er så senere end mit, at jeg ikke mener at din undskyldning duer. og til spørgeren, du kan sætte coveret ind i word og så justere størrelsen i cm, efter et rigtigt cover, det virker 100 %

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 23-12-04 23:29

nu kan jeg jo ikke give point til jer alle sammen, men tak for svarene alle sammen