/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet
Fra : Andrewz
Vist : 366 gange
50 point
Dato : 23-12-04 20:15

Jeg har lige fået en ny stationær computer, men desværre kan den ikke gå på internettet ? ...

- jeg har bredbån og har sat et net kabel i. problemet ligger i den ikke kan se min anden computer og den kan ikke komme på nettet er der nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-12-04 20:20

har du været inde i Control panel og networks conektion ?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 23-12-04 20:21

kan du gå lidt nærmere? har du winxp pro?
i netværksinstillinger kan du der se at din LAN forbindelse er aktiv?

Mvh P/lb

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 23-12-04 21:01

Du må også fortælle lidt om hvad det er for et system du bruger til dit netværk.
Har du sat begge netstik i dit modem, eller bruger du en router? Hvor mange IP adresser har du fået fra udbyder ? Aktuelt hvis du bruger modemet fra udbyderen.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-12-04 00:45

Øh! Du mener at internetadgangen skal køre gennem den anden computer, eller huh?