/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Daggamle svar fra kandu.dk
Fra : KaVAkandu
Vist : 471 gange
10 point
Dato : 23-12-04 15:46

De svar og de mails jeg får fra kandu.dk, er ved at blive lidt for gamle.
I dag f.eks. har jeg modtagt dem fra i går.
I går troede jeg, at kandu.dk var lukket ned , da jeg ikke modtog noget derfra.
Er det noget jeg stiller forkert, jeg køre XP home og er opdateret.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-12-04 15:48

Vi har tilsyneladende alle det samme problem.
Tror der er gået julenisse i Kandu, eller også er teamet bag Kandu gået til julefrokost

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 15:49

Vi har (tror) jeg alle modtaget mails fra kandu i dag, som var fra i går eller tidligere.

Det er noget, der sker af og til.

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 23-12-04 15:51

Jeg skulle vist havde læst indlæget før mig.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-12-04 15:52

Gælder IKKE her. Jeg har løbende fået mails.
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 15:53

KaVAkandu

Kandu's mail server har været nede siden d. 21 dec. kl. ca. 12:00. Først idag kom den op at køre igen, og så sender den pludseligt alle de email's der ikke blev sendt i nede-perioden.

Det er grunden. Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-04 16:04

og rart de kommer for så kan man se de spørgsmål der er kommet kommentar til og som man deltager i.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 16:13

Guild

Det lyder underligt. I så fald er du den eneste jeg har hørt om der har modtaget Kandu'mails i perioden
21-12 kl. 12 til 23-12 kl. 12.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-12-04 16:15

Ikke den eneste-jeg har også fået

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-04 16:19

Jeg fik mail fra kandu indtil kl. 06.00 den 22.12.04 og så begyndte de igen at komme her i formiddag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 16:22

OK - så har mail-serveren altså IKKE været totalt nede. Har blot haft HIKKE. En serverfejl.

Men der er altså rigtigt mange der i andre tråde haar fortalt at de ikke har modtaget Kandumail's i nævnte periode, så det er ikke kun mig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-04 16:36

Det er nu ikke rigtigt, at serveren har været nede, jeg har modtaget mails løbende med kommentarer til mit spørgsmål.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 16:42

Kære dova. Så læs dog for fanden mit seneste indlæg.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 16:50

dova

f.eks skriver Briani i tråd 56635
Citat
Fra : briani Dato : 23-12-04 10:33

Hejsa igen

Vil da lige gøre dig opmærksom på at der er INGEN brugere herinde som har fået mail fra Kandu siden tirsdag
Og kandu har heller ikke været på toppen-de har nok haft besøg af en nisse
Så væbn dig med tålmodighed,og så må vi jo bare håbe at kandu nogelunde kommer til at køre igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-12-04 17:13

Jeg har gemt nogle mails fra før Kandu gik i coma................dem har jeg læst.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-12-04 20:24

Og jeg er først kommet til d-18

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 20:45

olepost

Gu kom du da ej til den 18'de. Læs din egen profil.

Og hvad fanden rager det vi andre hvornår du kom til? Hvad har det at gøre med dette spørgsmål?

Fis af med dig din dumme narrehat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 20:52

arne.jakobsen

Slap nu af, og udtal dig kun på egne vegne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-04 20:52

Ta' og styr dig arne.jakobsen. Det er vist ikke din tråd !!!

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 21:00

ans og bentjuul

I kender vist ikke olepost.

Men når han skriver at han kom til den 18'de og hans profil siger 27 nov. 2004, så er han altså fuld af løgn.

Og som sagt, hvad rager det denne tråd hvornår han kom på?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-04 21:05

Lige så meget som dit seneste to indlæg.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 23-12-04 21:07

Ja Arne Jacobsssssen,det var jo nok for meget forlangt ,at du skulle regne ud ,det var mails fra d18 jeg var nået til. Sikke nogle velmodulerede bandeord de har

Undskyld brug af tråden men ellers glædelig jul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 21:10

Så læs dog for pokker mandens indlæg. Han allerførste indlæg kom i min december vittighedstråd den 18 dec. Men straks skulle skurken i hans vittighed hedde Arne Jakobsssen. Han har fulgt stilen op med adskilligt flere svinskheder. Men som sagt læs selv. Og lad dog igen være med at være så dumme at I ikke kan se når der kommer en ny lille KS.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-04 21:11

Også glædelig jul til dig olepost

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 21:14

arne.jakobsen

Du ser spøgelser og nisser i næsten hver en tråd her på kandu.

Hilsen ans eller er jeg nu tedd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 21:15

olepost

Så kan jeg kun opfordre dig til at tage et aftenskolekursus i dansk for begyndere. Så kan det være at du lærer at skrive det du mener. Jeg kan jo ikke gætte hvad du mener. Det er det det skrevne sprog er beregnet til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 21:19

Der mangler nogle kommaer arne.jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 21:21

ans

Nej det gør jeg ikke, men jeg kender lugten af en prut når den bliver slået op i mit åbne ansigt. Og olepost ER en prut, det har han bevist via sine indlæg.

Det der med tedd, var han da selv ude om. Han kunne jo blot have været mere præcis i sine henvisninger.
At henvise til en bemærkning i en anden tråd, uden at nævne at det ER en anden tråd, og hvilken, er squ da tåbeligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 21:26

Kender du så også lugten af en prut, når du selv har slået den?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-04 21:34

KaVAkandu

Jeg fjerner nu fluebenet fra denne tråd.

Det udvikler sig til noget, som intet har med dit spørgsmål at gøre.

Du gør intet forkert. Det sker ofte at brugerne på kandu ikke modtager mails. Det er en fejl fra kandus side.

Når fejlen så er rettet, er der dem, der bliver glade og dem, der bliver sure over pludselig at modtage "100" mails.

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-12-04 01:32

Slap nu af Erno! Husk at sige til hjemmeplejen du har fået de forkerte piller!

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 24-12-04 13:09

Glædelig jul allesammen.

Jeg må nok sige, at der sker noget her i denne juletid.
Det er måske nisserne, hvem ved.
Det jeg gerne ville vide, om den havde været nede og det har den så, derved er dette på plads.
Jeg ved ikke om det er fordi, jeg ikke bruger Windows Outlook som e-mail program ,at det går lidt langsommere.
Det med at fjerne fluebenet i en trår, det gør jeg jævnligt, når jeg kan se ar det udvikler sig til noget andet.

Nu vil jeg lukke ned for julen.
Den er jo kun på en lang weekend.

Så hermed stadig en rigtig glædelig og god JUL.

Karsten

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-04 13:52

også til dig Karsten og

//bentjuul

Annuller spørgsmålet
Fra : KaVAkandu

Dato : 08-01-06 15:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål