/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Koden er væk
Fra : mc.feast
Vist : 462 gange
30 point
Dato : 23-12-04 15:11

Kan man se sin Windows XP kode et eller andet sted i computeren, jeg har mit ægtehedsbevis men koden er pist borte.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 23-12-04 15:21

Gå i Kontrolpanel og System. Her står koden under: Givet i licens til.

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 23-12-04 15:28

Det er ikke produktsions nøglen og er ikke den kode man skal bruge.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 40 point
Dato : 23-12-04 15:30

Det har du ret i.
Download Everest og kig under Operativsystem
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-12-04 15:31

Du skal også lige installere den

Kommentar
Fra : myg

Dato : 23-12-04 15:39

Du har jo ganske ret Bjarne.
Det ser for øvrigt ud til at være et ganske anvendeligt program.
Hilsen
myg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-12-04 15:41

Myg, det ER ganske nyttigt, især hvis man kommer i tvivl om hvilken hardware man har installeret. Man kan finde de fleste oplysninger i registreringsdatabasen, men det er ikke bare lige og Everest fylder jo ikke meget. Det er for øvrigt en nyere udgave af det gammelkendte Aida32.

Godkendelse af svar
Fra : mc.feast

Dato : 23-12-04 15:51

Tak for svaret BjarneD. Det er squ en imponerende viden du har og så er du altid tjenstvillig med råd og dåd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-12-04 15:53

Det er en fonøjelse, at hjælpe en der påskønner hjælpen så selv TAK!