/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
ASP på www.aagesen.net
Fra : aagesen
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 23-12-04 08:10

Hej

Nu har jeg søgt Nettet igennem 1000 gange og kan ikke lige finde et færdigt og gratis script der kan følgende:

Brugere skal kunne uploade flere billeder (2 stk) til en mappe eller en MySQL-database sammen med 7 input-felter fra en form. Når upload har fundet sted skal brugeren dirigeres videre til "sin egen" side, der viser disse 2 billeder (med height og width defineret af mig) og 7 inputfelter i en tabel.

Jeg benytter B-one ( en lang række gallerier på internettet forudsætter alle mulige ASP-komponenter på serveren - det er der vist ikke på B-one ? )

Jeg foretrækker ren ASP-kode men kan i nødstilfælde bruge php.

Hvis nogen kender et færdigt og gratis ASP-script, der kan lave gallerier på baggrund af mapper på serveren med thumbnail on-the-fly, der fungerer på samme måde som mit Photoshop-genereret galleri på www.aagesen.net - ja, så har det også stor interesse.

Go´ Jul !

Kommentar
Fra : sixhoej

Dato : 26-04-05 20:30

jeg har da lavet et...

det kører på både sun ASP og på IIS servere... du kan se det i en udbygget version på www.awd.dk

Hvis du vil have det, så kan du få det - men jeg gider ikke sætte dig ind i den "opdaterede" version, som forefindes på awd.dk...

Scriptet er lavet sådan at du bare tilføjer billedermapper til en bestemt mappe på serveren, så finder scriptet ud af resten!

/jsc