/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hastighed
Fra : BirgerH
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 22-12-04 21:07

Hej til Jer
Jeg har 2mbit/s forbindelse hos Cybercity, men alligevel går det umådelig langsomt når jeg skal bevæge mig rundt på de forskellige menuer på "Kandu". Vi har undersøgt om det er her der er noget galt og det er ikke tilfældet. Nørden her i huset siger at det er hos "Kandu" den er gal og det er fordi der er for mange brugere på samtidigt. Men det kan jo ikke passe for da jeg var inde sidste gang var der kun 185 brugere oneline og det skulle da ikke gerne ødelægge fornøjelsen ved at være på hos "Kandu". Sådan har det forøvrigt været længe nu og der er intet galt andre steder på nettet. Har I en forklaring på dette ?

Glædelig Jul og Godt nytår
MVH BirgerH

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-04 21:13

Nogen fortæller at det er selve Kandu-systemet som har svært ved at håndtere alle de data.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-04 21:21

Sådan har det været i flere år, men giv ikke op, i morgen kører det muligvis igen.
Nogle dage er det værre end andre.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 21:40

kandu har det bare sådan - man kan jo håbe at det bliver bedre i det nye år som lovet - men ellers må vi jo leve med det
god jul

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-12-04 22:09

ja det ikke i lynets hast
hvormange for Email ??+

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-04 22:12

Jeg tror forklaringen skal findes i selve Kandu's natur. Det er et videndelingscenter der er startet af nogle få mennesker, der havde en ide om at lave deres eget center, der helst skulle virke bedre end de på den tid kendte.
Sådan noget skal jo financieres. Det lykkedes at starte op, og holde Kandu kørende, men Kandu kunne selvfølgeligt godt bruge nogle bedre og nyere komputere, sikkerhedssystemer,serversystemer o.s.v. Men har ikke råd.
Så længe vi kan bruge Kandu.dk gratis, må vi finde os i de gældende forhold.
Alternativet er at alle Superbrugere i fremtiden vil skulle abonnere og betale for at bruge Kandu.
Det KAN blive en mulighed. Men når den første GAMLE Kandu'er dør og testementerer sin formue til Kandu, er vi godt kørende for en tid.

Hold nu op med at brokke jer over en GRATIS service. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-04 22:17

rotw

Nåh også dig. Jeg har ikke fået én de seneste 24 timer. Og jeg ved jeg skulle ha' haft. Jeg har fået point for besvarede spørgsmål, og der er kommet kommentarer til tråde som jeg er involveret i. Jeg har sendt en mail til teamet om det. Men de sidder der jo heller ikke i døgndrift. Men squ da rart at høre at andre end jeg har problemer med det. AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-04 22:55

arne.jakobsen

fra dit indlæg kl. 22.12
Citat
Hold nu op med at brokke jer over en GRATIS service

fra dit indlæg kl. 22.17

Citat
rotw Nåh også dig. Jeg har ikke fået én de seneste 24 timer. Og jeg ved jeg skulle ha' haft. Jeg har fået point for besvarede spørgsmål, og der er kommet kommentarer til tråde som jeg er involveret i. Jeg har sendt en mail til teamet om det. Men de sidder der jo heller ikke i døgndrift. Men squ da rart at høre at andre end jeg har problemer med det. AJ

BirgerH

Det sker meget ofte at hastigheden på kandu er langsom, hvis du først nu har lagt mærke til det, så glæd dig over det.
Du har da været bruger siden 22.04.02

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-12-04 00:42

..åhh, nej .. nu ikke igen .. det spørgsmål fortjener ikke 20 påæng !
Kandu (Administrator) hvornår får vi dig i tale ?????????????????
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-04 08:49

Hvis I har lagt mærke til det, har Kandu.dk været lynhurtigt siden d. 21-12 ca. kl. 4.30 .. siden da har deres email system nemlig været ude af drift og vi har ikke modtaget e-mails. Når e-mail servicen IKKE kører, er der virkelig fart over feltet, så det kræver ikke den store ledvogter eksamen at pin-pointe problemet :

Kandu's e-mail dispatcher/-server

...det har intet med server hastigheden, antal brugere, databasen, forbindelsen eller andet at gøre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-12-04 12:30

nu ruller vi igen får mail og 235 online

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-12-04 13:14

Jow, emiler der er fra engang igår :s
Cybercity's forbindelse er der intet galt med, men som sædvanligt kører kandu laangsomt.

Hov, tror i mon kandu får rettet uret i det nye år??

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 23-12-04 14:05

Jeg ville med glæde betale for at det gik i bare nogenlunde normal fart.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-04 14:33

213 brugere og 91 emiler i postkassen

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : BirgerH

Dato : 07-05-06 23:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Kandu har sendt mig en personlig mail hvor man forklarede at serveren var for lille,men ville blivet lavet større og det er vist nok sket.
Mvh BirgerH