/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Brød med skinke og ost....
Fra : 888
Vist : 1740 gange
100 point
Dato : 22-12-04 18:00

For nogle år siden fik jeg nogle små brød, muligvis grove eller med solsikkekerner, med ost, skinke og løg i...
Er der nogen der kender dem og har en opskrift??

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-12-04 18:07
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 18:33

jeg tror ikke jeg kender lige hvad du spørger efter - men brød man kan lide - med smelteost (sandwichost) - skinke og løg - det kan bages eller ristes efter behag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 18:35

ps - vi laver her nogle små brød netop med ost - løg - skinke - og tomat eller andet - og de falder i god jord
bedste resultat er pixxadej og så lukke omkring ingredienserne !

Kommentar
Fra : 888

Dato : 22-12-04 18:37

Skulle måske have skrevet at det var en slags boller med fyld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 18:41

888 - jamen de boller kan du jo selv lave - og så er fyldet jo op til dig

Kommentar
Fra : livlykke

Dato : 22-12-04 19:46

hej
Gå ind til din bager, der har de masser af lækre boller. Med alle slags kerner osv. personligt kan jeg godt lide en gulerodsbolle med netop skinke og ost. og du kan da bare putte løg imellem og smide den i toast jernet...

MuMS!!
Liv

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 00:02

Hej 888

Jeg syntes også at dit spørgsmål var lidt rodet, men miritdk har givet dig svaret. Hvis du ikke forstod det, så se her:

Du laver den lækreste bolledej du kender. Derefter laver du en filling (Fyld), af lige præcis de råvarer du har lyst til. Og så bager du lortet. Noget fyld er mere vædskefyld end andet, og det skal så lige svitses først for at få de største vædskemængder til at fordampe. Hvad er problemet???

Du starter med at sige:
Citat
Fra : 888 Send til en ven Dato : 22-12-04 18:00

Spørgsmål : "Brød med skinke og ost...."

For nogle år siden fik jeg nogle små brød, muligvis grove eller med solsikkekerner, med ost, skinke og løg i...
Er der nogen der kender dem og har en opskrift??

Senere siger du:
Citat
Fra : 888 Dato : 22-12-04 18:37

Skulle måske have skrevet at det var en slags boller med fyld

Kan du blive enig med dig selv om, om det er små brød eller boller?

Hvordan skal vi kunne svare dig på en fornuftig måde, hvis du ikke selv ved om der er tale om små brød eller boller????

Eller KIKS for den sags skyld. Arne der er noget forvirret.

Kommentar
Fra : livlykke

Dato : 24-12-04 16:45

så så! små slag arne.jakobsen!! Det er jo jul, og dette spørgsmål giver vist ikke anledning til at hidse sig op.....
God Jul til alle!!
livlykke