/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
billigste våbenskab???
Fra : mvoigt
Vist : 22260 gange
20 point
Dato : 22-12-04 14:16

er der nogen der ved hvor man kan få det billigste våbenskab til 5 våben eller mindre?

evt. link...

skriv hvis du har et brugt til salg...

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 22-12-04 15:01
Accepteret svar
Fra : rene2897

Modtaget 20 point
Dato : 22-12-04 18:14

Prøv her, under shopping og våbenskab
http://www.huntinglife.net/default.asp

Har selv handlet der og er yderst tilfreds med service og varer, og det er absolut et besøg værd, de har alt til jagt og fiskeri.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-04 19:01

Hej mvoigt!
Der er nok ingen der ved hvem der lige nu har det billigste, markedet forandrer sig jo hver dag.
Det vigtigste må være at få et skab man synes er godt indrettet og at det er Skafor blå godkendt.
På dette link er der frit valg på alle hylder.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=v%C3%A5benskab

Knæk og bræk
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : vivaldi_49

Dato : 28-12-04 12:48

Hej mvoigt

Prøv www.skytten.dk - det er De Danske Skytteforeningers hjemmeside. De har efter min mening det suverænt bedste skab til pengene.
God kvalitet/finish og god indretning.

Du skal passe på med ikke at få et der er for lille. Der skal jo sikkert også være plads til ammunition mv. inde i skabet og det hele fylder jo.

mvh
Vivaldi_49

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-05 23:05

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.
Godt
Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : mvoigt

Dato : 03-01-05 15:18

Tak for svaret rene2897.

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 03-01-05 17:22

Velbekomme, og husk, hvis du henter det selv, så sparer du også fragten
jeg hentede mit selv og det kunne sagtens ligge i en stationcar, men det vejer ca. 95 kg, så det kan godt være at du skal tage en med til at slæbe
Samtidig får du også chancen for at se butikken, og husk, tag dig god tid til dét, for du bliver meget forbavset.
Pøj pøj med det.

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 03-01-05 20:20

jo tak men er fra lolland så jeg tager bare en fragtmodel... ville ellers gerne se butikken!