/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke komme ind i XP
Fra : mc.feast
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 22-12-04 12:53

Jeg har en bekendt med følgende problem:

Under en systemgendannelse går noget galt så han ikke siden har kunne kommet ind i sit windows XP

Under normalopstart så kommer logoet frem og processlinien kører men det ender med en total sort skærm

Under fejlsikret tilstand ender det med sort skærm og i de 4 hjørner står der fejlsikret tilstand.

Under sidste kendte konfig..... ender det med sort skærm og i øverst venstre hjørne en blinkede hvis streg.

Så hva gør han ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-12-04 12:58

Hejsa

Lav en Repair af Windows XP
Følg denne guide

Formattering / Installering / Repair af Windows XP

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

Denne gode side
Er lavet af kandubrugeren catbody

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 22-12-04 13:04

Han sætter den endnu længere tilbage.

Eller lægger XP CDèn i og vælger reparer:

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
2a: repair i Consolemode
Hvis det ikke retter problemet, udføres alle punkter, på nær 2a
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : mc.feast

Dato : 22-12-04 17:11

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-12-04 13:42

ØHHHHHHHHHH

Hvorfor bliver pallebhansen svar accepteret ?

Er det ikke den der kommer først ?

På mit link står der akkurart det samme.

Brian